ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً به‌زودی آپدیت بزرگی برای دوربین سری گلکسی S23 منتشر می‌کند

مشکلات مختلف دوربین سری گلکسی S23 باعث شده است که این شرکت درحال کار روی آپدیت بزرگی برای بهینه‌سازی پرچمداران خود باشد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

از زمان عرضه سری گلکسی S23 گزارش‌های متعددی درباره مشکلات دوربین این خانواده منتشر شده است. حالا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ درحال کار روی به‌روزرسانی بزرگی با تمرکز روی بهینه‌سازی دوربین این گوشی‌هاست.

منبع آگاه سرشناسی که با نام Ice Universe فعالیت می‌کند، در گزارش جدیدی تأیید کرده است که سری گلکسی S23 تا پایان ماه مارس (اواسط فروردین‌ماه) آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد که شامل بهینه‌سازی‌هایی در زمینه دوربین می‌شود.

با وجود اینکه سامسونگ تمرکز زیادی روی قابلیت‌های دوربین خانواده گلکسی S23 داشت، اما به‌نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران با مشکلاتی در استفاده از این دوربین‌ها مواجه شده‌اند. یکی از این مشکلات مربوط به قابلیت فوکوس است که ظاهراً عملکرد مناسبی ندارد و باعث تاری بخش‌هایی از قاب تصویر شما می‌شود.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا

علاوه‌براین، شاترلگ یا تأخیر در عملکرد شاتر هم مشکلی دیگری است که گریبان کاربران این محصولات را گرفته. البته بسیاری از کاربران می‌گویند مشکل شاترلگ سال‌هاست که در گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود و عجیب است که این غول کره‌ای هنوز آن را برطرف نکرده.

آپدیت سری گلکسی S23 باعث بهینه‌سازی Night Mode می‌شود

Ice Universe پیش‌تر گفته بود که Night Mode یکی از ویژگی‌هایی خواهد بود که در آپدیت پیش رو بهبود پیدا می‌کند. کاربران می‌گویند پردازش‌های تصویری سامسونگ در مدل اولترا بیشتر از دو برادر کوچک‌تر این خانواده باعث می‌شود «نایت مود» عملکرد چندان رضایت‌بخشی نداشته باشد.

یکی از دیگر مشکلات این خانواده وجود آلایه‌های تصویری (Artifact) است که باعث می‌شود تصاویر کاربران جلوه‌های بصری اضافه و معیوب داشته باشند.

با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه سری گلکسی S23 نمی‌گذرد، شاید خیلی از کاربران منتظر انتشار یک آپدیت بزرگ برای این گوشی‌ها نباشند، اما این اتفاق چندان نامتداول نیست و پیش‌تر هم در میان سایر برندها دیده شده بود.

گلکسی S23 اولترا امسال از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما مدل‌های گلکسی S23 و S23 پلاس تغییر به‌خصوصی از لحاظ سنسورهای دوربین عقب نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی