ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱
اخبار خودرو

شرایط فروش فوری تیگارد X35 برای متقاضیان عادی اعلام شد

شرکت سانیار موتور پارسیان به مناسبت عید نیمه شعبان، خودروهای تیگارد X35 را در قالب طرح فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان عادی قرار داده است. جزئیات و شرایط این طرح در بخشنامه فروش فوق ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵

شرکت سانیار موتور پارسیان به مناسبت عید نیمه شعبان، خودروهای تیگارد X35 را در قالب طرح فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان عادی قرار داده است. جزئیات و شرایط این طرح در بخشنامه فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱ ارائه شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

کراس اوور تیگارد X35 با قیمت قطعی و مصوب ۱ میلیارد و ۴۹ میلیون تومان در رنگ‌های سفید و مشکی آبنوس در قالب طرح فروش فوق العاده در دسترس مشتریان عادی قرار می‌گیرد. بدین ترتیب، افراد حقیقی (و نه حقوقی) می‌توانند روز یکشنبه مورخ ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱ صبح به منوی فروش در وب‌سایت رسمی تیگارد موتور مراجعه و ثبت‌نام کنند.

در بخشنامه فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱ قید شده که قیمت مصوب ۱.۰۴۹ میلیارد تومانی خودرو، هزینه‌های جانبی از جمله عوارض گمرکی، مالیات بر ارزش‌افزوده، هزینه شماره‌گذاری، نصب پلاک و بیمه را در برمی‌گیرد. با این وجود در صورت اعمال هر گونه تغییر در استانداردهای اجباری، افزایش بیمه شخص ثالث، خدمات پستی، هزینه شماره‌گذاری در سال ۱۴۰۲ و ...، مشتری موظف به پرداخت هزینه اضافی است.

فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱

پس از تکمیل ثبت‌نام، یک کد پیگیری به فرد متقاضی اختصاص داده می‌شود. متقاضی تا ۷۲ ساعت فرصت دارد هزینه خرید خودرو را به طور کامل به حساب نمایندگی منتخب واریز کرده و نسبت به اجرای مراحل بعدی و دریافت قرارداد، اقدام کند. در غیر این صورت، ثبت‌نام متقاضی لغو می‌شود.

در بخشنامه فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱ همچنین آمده که در صورت انصراف و یا وجود هر گونه مغایرت در شرایط عمومی و اختصاصی احراز متقاضی، ثبت‌نام متقاضی باطل شده و وجه پرداختی با احتساب سود ۱۲ درصد (سود انصراف) و حداکثر تا ۱۵ روز به حساب شبای معرفی‌شده، بازگردانده می‌شود.

خودروهای با موعد ۶۰ روزه به خریداران تحویل داده می‌شوند. در صورت بروز هرگونه تأخیر در زمان تحویل، معادل ۲.۵ درصد ماهیانه (۳۰ درصد سالیانه) خسارت تأخیر به صورت روزشمار برای خریدار در نظر گرفته شده است.  

فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱

طبق بخشنامه فروش فوق العاده تیگارد X35 اسفند ۱۴۰۱ برای مشتریان عادی، شرایط شرکت در این طرح شامل موارد عمومی از جمله داشتن گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم و همچنین حداقل سن ۱۸ سال می‌شود.

به هر کد ملی تنها یک خودرو تعلق می‌گیرد. متقاضی در هنگام ثبت‌نام باید از شماره تلفن شخصی خود استفاده کرده و آدرس محل سکونت و شماره‌حساب شخصی خود را برای انجام مراحل بعدی (احراز محل سکونت از طریق سامانه سخا و عملیات بانکی) وارد کند. انتقال امتیاز به اشخاص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع بوده و امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.  

مشتری جهت کسب اطلاع در خصوص وضعیت قرارداد، صدور سند (فاکتور فروش) و پلاک خودروی ثبت‌نامی می‌تواند به پروفایل شخصی خود در وب‌سایت تیگارد موتور رفته و از آخرین وضعیت ثبت‌نامی مطلع شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی