ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 8
تکنولوژی

رندرهای پیکسل 8 پرو دوربین بازطراحی‌شده و نمایشگر تخت آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدیدی از گوشی پرچمدار آینده گوگل، یعنی پیکسل 8 پرو منتشر شده است که طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

براساس رندرهای جدیدی که از گوشی آینده گوگل، یعنی پیکسل 8 پرو منتشر شده، این دستگاه ممکن است دارای یک نوار دوربین بازطراحی شده و یک نمایشگر تخت باشد. همچنین از نظر طراحی، این دستگاه ظاهراً یک نسخه تکامل‌یافته از پیکسل 7 پرو خواهد بود که لبه‌های آن برای جلوگیری از فرورفتن در کف دست کاربران گردتر شده‌اند.

قابل‌توجه‌ترین تغییر احتمالی در نوار دوربین پیکسل 8 پرو این است که دوربین‌های دستگاه به‌جای اینکه مانند پیکسل 7 پرو از یکدیگر جدا باشند، در یک بریدگی بیضی بزرگ قرار گرفته‌اند. علاوه‌براین، ظاهراً گوگل در زیر فلاش دستگاه از یک سنسور مرموز جدیدی استفاده خواهد کرد. Smartprix که این رندرها را منتشر کرده است، حدس می‌زند که سنسور اشاره‌شده ممکن است سنسور ماکرو یا تشخیص عمق باشد، اما عملکرد آن هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست.

طراحی پیکسل 8 پرو

همچنین ممکن است گوگل در این دستگاه از سنسور LiDAR یا فناوری دیگری برای بهبود قابلیت‌های واقعیت افزوده، پرتره و عکاسی در محیط کم نور استفاده کند.

نمایشگر تخت و لبه‌های گرد پیکسل 8 پرو

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد که گوگل در پیکسل 8 پرو از یک نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد، درحالی‌که نمایشگر پیکسل 7 پرو از طرفین کمی خمیده است. Smartprix در گزارش خود توضیح می‌دهد که این دستگاه دارای نمایشگر 6.52 اینچی با دوربین سلفی داخل حفره مخصوص خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشه‌های 8 پرو نسبت به 7 پرو گردتر باشد که باعث می‌شود دستگاه زیباتر به‌نظر برسد.

درحال‌حاضر جزئیات زیادی درباره خانواده پیکسل 8 منتشر نشده است. بااین‌حال، اگر گوگل بخواهد مانند پیکسل 7 و 7 پرو که در کنفرانس I/O 2022 طراحی آن‌ها را به نمایش گذاشت، پیش‌نمایشی از گوشی‌های آینده‌اش در I/O 2023 ارائه کند، در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه 1402 با طراحی سری پیکسل 8 آشنا خواهیم شد. علاوه‌براین، گوشی پیکسل 7A نیز ممکن است در این کنفرانس حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی