ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چت‌بات بینگ مایکروسافت
تکنولوژی

دسترسی آنی به چت‌بات جدید بینگ مایکروسافت امکان‌پذیر شد

مایکروسافت به منظور رفع سریع‌تر مشکلات، لیست انتظار برای دسترسی کاربران به چت‌بات بینگ را حذف کرده است.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

کاربران در طی هفته‌های اخیر برای دسترسی به چت‌بات بینگ مایکروسافت، باید در لیست انتظار باقی می‌ماندند؛ ولی اکنون به نظر می‌رسد که دیگر نیازی برای صبر کردن وجود ندارد و علاقه‌مندان قادر خواهند بود به شکل لحظه‌ای از چت‌بات مبتنی بر مدل GPT-4 این شرکت، بهره‌مند شوند.

چگونه به چت‌بات بینگ مایکروسافت دسترسی داشته باشیم؟

نشریه ویندوز سنترال برای اولین‌بار، خبر از دسترسی لحظه‌ای به چت‌بات جدید بینگ مایکروسافت داده است و نشریه معتبر دِورج هم توانسته به صورت مستقل، این ادعا را بررسی و تایید نماید. کاربران برای استفاده از ابزار مذکور، تنها باید به صفحه اختصاصی آن در موتور جستجوی بینگ (Bing.com/new) مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام از طریق ایمیل با زدن کلید Join Waitlist، حساب کاربری خود را فعال سازند. برای راهنمایی بیشتر، می‌توانید به مطلب «چگونه به نسخه جدید موتور جستجوی بینگ مایکروسافت دسترسی پیدا کنیم؟» مراجعه نمایید.

برداشتن لیست انتظار از سوی مایکروسافت در شرایطی اتفاق افتاده است که این شرکت به‌زودی در کنفرانس خود، قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی در مجموعه آفیس را معرفی خواهد کرد. یکی از مسئولین این شرکت در مصاحبه‌ای، تایید کرده که حذف لیست انتظار جهت دسترسی سریع‌تر کاربران به چت‌بات بینگ جدید صورت گرفته است تا امکان بررسی مشکلات و رفع آنها آسان‌تر شود. شایان ذکر است که در روزهای اخیر مشخص شده بود مدل زبانی جدید GPT-4 شرکت OpenAI برای عملکرد هوش مصنوعی مذکور، در سکوت خبری مورد استفاده قرار گرفته است.

گمان می‌رود که در کنفرانس آتی مایکروسافت، شاهد معرفی امکانات مرتبط با هوش مصنوعی در برنامه‌های کاربردی مجموعه آفیس از جمله ورد،‌ اوت‌لوک و Teams باشیم. همچنین اخیراً شاهد اضافه شدن چت‌بات بینگ در قالب سایدبار به مرورگر اج مایکروسافت نیز بوده‌ایم. ناگفته نماند که محدودیت‌های دیگر مرتبط با چت‌بات این شرکت مثل تعداد پیام‌ها و مکالمات صورت گرفته در طی یک روز هم در حال برداشته شدن است و کاربران حالا می‌توانند روزانه تا 150 پیام با چت‌بات بینگ تعامل داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی