ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S9 اولترا
تکنولوژی

مشخصات احتمالی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد؛ باتری بزرگ‌تر از آیپد پرو M2 و چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2

یکی از افشاگران در توییتر مشخصات احتمالی تبلت گلکسی تب S9 اولترا را فاش کرده است که شامل باتری و چیپست آن می‌شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

مشخصات گلکسی تب S9 اولترا توسط یکی از منابع به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد سامسونگ در این دستگاه از بهترین سخت‌افزار ممکن همراه با یک باتری بزرگ‌تر از نمونه موجود در آیپد پرو 12.9 اینچی M2 استفاده خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که توسط این منبع با نام Revegnus در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی تب S9 اولترا از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 پلاس بهره خواهد برد. بااین‌وجود، نکته گیج‌کننده اینکه منبع کمی متفاوت‌تر به نام این چیپست اشاره کرده است. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد که مانند سری گلکسی S23، سامسونگ در این دستگاه نیز از نسخه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

همان‌طور که وب‌سایت wccftech توضیح می‎‌دهد، این چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی نامیده می‌شود که هسته Cortex-X3 آن با سرعت کلاک 3.36 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 740 آن نیز با فرکانس 719 مگاهرتز کار می‌کند. هرچند در این گزارش به میزان رم تبلت سامسونگ اشاره نشده است، اما احتمالاً غول کره‌ای نسخه 16 گیگابایتی LPDDR5X آن را با قیمتی بالاتر ارائه خواهد کرد.

با توجه به اینکه گلکسی تب S9 از نمایشگری به‌اندازه اولترابوک بهره می‌برد، احتمالاً سامسونگ در آن از یک راه‌حل خنک‌کننده مؤثر استفاده خواهد کرد که از گرم‌شدن بیش‌از‌اندازه چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌درستی جلوگیری می‌کند.

باتری گلکسی تب S9 اولترا

در مورد باتری دستگاه، گفته شده است که این دستگاه از یک باتری 10880 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که از باتری 11220 میلی‌آمپرساعتی نسل قبلی خود، یعنی گلکسی تب S8 اولترا کوچک‌تر است. بااین‌حال در مقایسه با آیپد پرو M2 دارای باتری بزرگ‌تری است؛ زیرا دستگاه اپل از یک سلول 10758 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

بااین‌وجود، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به گلکسی تب اس 9 اولترا کمک می‌کند تا در مقایسه با گلکسی تب S8 اولترا، عمر طولانی‌تری داشته باشد که یک مزیت بزرگ است.

در آخر باید اشاره کرد که اطلاعات ارائه‌شده در این گزارش به‌طور رسمی اعلام نشده است و احتمالاً در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی تب S9 اولترا منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی