ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 70 لایت
تکنولوژی

آنر 70 لایت با دوربین 50 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 480 پلاس معرفی شد

آنر 70 لایت که 200 پوند قیمت دارد، به یک نمایشگر LCD و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

آنر از جدیدترین عضو خانواده آنر 70 رونمایی کرد که نسبت به اعضای دیگر ضعیف‌تر است و البته قیمت پایین‌تری هم دارد. این گوشی هوشمند با نام آنر 70 لایت، از یک نمایشگر LCD بهره می‌برد و دوربین اصلی سه‌گانه دارد.

مشخصات فنی و قیمت آنر 70 لایت

این گوشی هوشمند آنر به نمایشگر 6.5 اینچی TFT LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده است. در بالای این نمایشگر با یک برش قطره‌ای روبه‌رو هستیم که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی هم دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول مربعی‌شکل به چشم می‌خورد.

آنر 70 لایت

دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. قدرت آنر 70 لایت توسط تراشه اسنپدراگون 480 پلاس تأمین می‌شود و همچنین از 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی آنر به‌طور پیش‌فرض به اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 6.1 مجهز شده است و انرژی‌اش را یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی تأمین می‌کند. این دستگاه همچنین روی فریم خود و درون دکمه پاور سنسور اثر انگشت دارد و از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

آنر 70 لایت در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود و قیمت آن در بریتانیا برابر 199.99 پوند است. البته این دستگاه وارد بازار کشورهای دیگر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی