ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

منصوری
اخبار خودرو

مرسدس AMG SL63 تیونینگ منصوری با شتاب 3.2 ثانیه و سرعت 332 کیلومتر معرفی شد

نسل جدید مرسدس AMG SL63 یکی از اسپرت‌ترین و جذاب‌ترین رودسترهای حال حاضر دنیاست. این خودرو در حالت استاندارد هم می‌تواند راننده خود را به‌وجد بیاورد. اما منصوری معتقد است که SL63 جا برای پیشرفت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

نسل جدید مرسدس AMG SL63 یکی از اسپرت‌ترین و جذاب‌ترین رودسترهای حال حاضر دنیاست. این خودرو در حالت استاندارد هم می‌تواند راننده خود را به‌وجد بیاورد، اما منصوری معتقد است که جا برای پیشرفت زیاد وجود دارد! به‌همین خاطر تیونر معروف جهان خودرو به‌سراغ این رودستر زیبا رفته و هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی آن را ارتقا داده است. به‌لطف این بازنگری‌ها حالا SL63 شتابی برابر با 3.2 ثانیه دارد و قادر است نهایت سرعت 332 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

سنت‌شکنی منصوری

منصوری همواره ثابت کرده که علاقه فراوانی به اعمال تغییرات ظاهری و استفاده از فیبرکربن دارد. اما در پروژه مربوط به مرسدس AMG SL63 این کمپانی ترک عادت کرده و خبری از بازنگری‌های گسترده در بدنه نیست. در نمای روبرو، طراحان این شرکت به استفاده از تزئینات مسی در سپر و بازطراحی ورودی‌های هوا بسنده کرده‌اند. سپر هم به حالا به اسپویلر مجهز است و آینه‌های جانبی درون قابی متفاوت قرار دارند. تعویض لوگوی مرسدس با لوگوی منصوری، دیگر تغییر موجود در نمای روبروست.

مرسدس AMG SL63 تیونینگ منصوری

در نمای عقب هم تغییرات خفیف هستند. با وجود این منصوری نتوانسته از فیبرکربن دل بکند و تزئیناتی را از جنس این ماده گران‌قیمت به سپر عقب اضافه کرده است! این تیونر در صورت سفارش مشتری، رینگ‌های استاندارد را با رینگ‌های 22 اینچی تعویض می‌کند. رینگ‌های موجود متنوع هستند و مشتری می‌تواند طرح دلخواه را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کند.

مرسدس AMG SL63 تیونینگ منصوری

در داخل کابین، جایگزینی روکش‌های استاندارد با روکش چرم سفید، شاخص‌ترین تغییر است. برای هماهنگی و جذابیت بیشتر، کمربندها نیز اکنون سفیدرنگ هستند.

مشخصات فنی

منصوری رودستر زیبای آلمانی را در دو سطح تیونینگ می‌کند که کد آنها عبارت است از P720 و P850. همان‌طور که می‌توان حدس زد، در صورت انتخاب کد P720 خروجی پیشرانه به 720 اسب بخار ارتقا می‌یابد. کد P850 هم گویای افزایش قدرت پیشرانه به 850 اسب بخار است که در مقایسه با حالت استاندارد رشد قابل توجهی دارد. شاید بدانید موتور 4 لیتری V8 مرسدس AMG SL63 در حالت استاندارد 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

مرسدس AMG SL63 تیونینگ منصوری

تیونر مشهور آلمانی می‌گوید مرسدس AMG SL63 پس از ترک کارگاه‌های این شرکت می‌تواند صفر تا صد را در عرض 3.2 ثانیه طی کند. حداکثر سرعت آن هم در مسیر مستقیم به 332 کیلومتر در ساعت می‎رسد. برای مقایسه باید گفت شتاب صفر تا 96 کیومتر این خودرو در حالت استاندارد 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 310 کیلومتر در ساعت است.

مرسدس AMG SL63 تیونینگ منصوری

همانند پروژه‌های پیشین منصوری در رابطه با قیمت پروژه جدید خود نیز اطلاعاتی منتشر نکرده است. بد نیست بدانید مرسدس AMG SL63 قیمت پایه‌ای در حدود 178 هزار دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی