ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جگوار لندرور
اخبار خودرو

جگوار لندرور برای کارکنان خود درباره خودروهای برقی دوره آموزشی برگزار می‌کند

دوره جگوار لندرور بجز مدل‌های برقی، سرفصل‌هایی درباره تکنولوژی‌های دیجیتال و فناوری خودران نیز دارد.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

تمامی خودروسازان بزرگ جهان به سمت تولید مدل‌های الکتریکی می‌روند. این تغییر مهم در شرایطی است که کارکنان و افراد شاغل در صنعت خودرو، برای ساخت مدل‌های بنزینی و دیزلی آموزش دیده‌اند. به منظور مقابله با این چالش، گروه خودروسازی جگوار لندرور در نظر دارد برای حدود 29 هزار نفر از پرسنل خود، دوره آموزشی ویژه برگزار کند. این دوره Future Skills Programme نام دارد و در یک بازه سه ساله برگزار خواهد شد.

جگوار لندرور

دوره جگوار لندرور بجز مدل‌های برقی، سرفصل‌هایی درباره تکنولوژی‌های دیجیتال و فناوری خودران نیز دارد. این دوره بیش از 10 هزار نفر از کارکنان کمپانی هم افراد شاغل در کارخانه‌ها و هم افراد شاغل در نمایندگی‌های فروش رسمی در بریتانیا را دربر می‌گیرد. 19 هزار نفر دیگر از کارکنان این گروه خودروسازی در سایر کشورهای جهان ملزم به گذراندن این دوره هستند.

ارائه خدمات به خودروهای برقی در بیشتر نمایندگی های جگوار لندرور

خودروساز انگلیسی می‌گوید 80 درصد از 1300 نمایندگی کمپانی خدمات مربوط به خودروهای برقی را ارائه می‌کند. با توجه به این موضوع، تمامی تکنسین‌ها باید همین امسال آموزش‌های لازم را ببینند. علاوه‌براین، جگوار لندرور به آموزش هزاران مهندس و کارمند متخصص در زمینه خودروهای برقی‌شده (هیبریدی) و همچنین خودروهای مجهز به تکنولوژی‌های دیجیتال پیشرفته و فناوری خودران خواهد پرداخت.

جگوار لندرور

«باربارا برگمیر» (Barbara Bergmeier)، مدیر بخش عملیات صنعتی، در این رابطه می‌گوید:

«برنامه ما برای برقی‌سازی سبد محصولات، به سرعت پیش می‌رود و ما با شتاب بالایی طرح Future Skills Programme را گسترش می‌دهیم تا این اطمینان حاصل شود که استعداد کافی برای تولید مطلوب‌ترین خودروهای لوکس برقی را در اختیار داریم. توسعه نیروی کار ماهر لازم برای طراحی، ساخت و نگهداری از خودروهای آینده بسیار مهم است. من مفتخرم که بگویم ما متعهد به پرکردن شکاف موجود بین مهارت‌های الکتریکی و دیجیتال با یک برنامه جهانی جامع هستیم. این برنامه هم در بریتانیا و هم در سایر نقاط دنیا، شتاب بیشتری به فرایند برقی‌سازی خواهد بخشید.»

جگوار لندرور
جگوار I-Pace، اولین مدل تمام الکتریکی کمپانی است که در سال 2018 رونمایی شد. این کراس‌اوور زیبا در مارس 2019 عنوان خودروی سال اروپا را از آن خود کرد.

درحال‌حاضر جگوار لندرور برای بیش از 9500 کارآموز در سرتاسر جهان، دوره آموزشی برگزار می‌کند. این کمپانی قصد دارد در سال 2023 صدها کارآموز دیگر را جذب کند.

شایان ذکر است این شرکت درباره نکات ایمنی مربوط به کار با خودروهای برقی آموزش‌های اختصاصی به کارکنان شاغل در کارخانه‌های خود ارائه خواهد کرد. این آموزش‌ها با سیستم‌های ولتاژ بالا ارتباط دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی