ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدایای همراه اول برای ماه مبارک رمضان اعلام شد

همراه اول برای رمضان 1402 هدایایی ویژه مشترکین خود در نظر گرفته است که در ادامه با روش فعال‌سازی آن‌ها آشنا می‌شویم.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان سال 1402، بسته اینترنت، مکالمه و تخفیف خرید از نماوا، دیجی‌کالا، فلای‌تودی و… به مشترکین خود هدیه می‌دهد. این هدیه اینترنت رمضان تنها از طریق اپ همراه من ممکن است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی همراه اول، عیدی نوروزی 1402 و هدایای ویژه ماه رمضان همراه اول به صورت رایگان و بدون قرعه‌کشی در اختیارمشترکین همراه اول قرار می‌گیرد. البته دسترسی به این هدایا تنها از طریق نسخه جدید اپلیکیشن همراه من ممکن است.

روش دریافت بسته اینترنت رمضان از همراه من

برای فعال‌سازی عیدی ابتدا وارد نسخه جدید اپلیکیشن همراه من شوید. در اپلیکیشن همراه من از قسمت طرح‌های تشویقی، قسمت عیدانه 1402 را انتخاب کنید.

در قسمت عیدانه 1402 دو گردونه «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» قابل مشاهده است. با انتخاب یکی از گردونه‌ها و چرخاندن آن، بسته عیدی به صورت تصادفی نمایش و به شما تخصیص داده خواهد شد.

همراه من اینترنت رمضان

بر اساس توضیحات همراه اول، انتخاب و چرخاندن گردونه‌ها تنها یکبار و برای یک گردونه امکان‌پذیر است و با انتخاب یکی از آن‌ها، فعالسازی گردونه دیگر ممکن نیست. گردونه «بسته و اعتبار» شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته‌های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه و مهلت استفاده از این بسته‌ها 48 ساعت است.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف مانند دیجی کالا، فلای تودی، جاجیگا، نماوا، آچاره، نت باکس و ... است. مشترکین همراه اول پس از دریافت پیامک فعال‌سازی، امکان استفاده از آن عیدی را خواهند داشت. مهلت فعالسازی بسته عیدی 1402 تا پایان عید سعید فطر است.

در صورتی که کاربران در بروزرسانی «همراه من» با مشکل مواجه شدند، نسخه فعلی برنامه «همراه من» را از گوشی حذف کرده و سپس نسخه جدید را از طریق لینک زیر از استورهای معتبر نصب کنند.

مشترکین همراه اول باید به این نکته توجه داشته باشند که عیدی سال 1402 همراه اول در درگاه کد دستوری ارائه نشده و فقط از طریق اپلیکیشن «همراه من» قابل دریافت و فعال‌سازی است.

اگر در عید نوروز به دنبال دریافت اینترنت رایگان هستید، راه‌های دیگری نیز برای این موضوع وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی