ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23
نرم افزار و اپلیکیشن

سامسونگ با برنامه Try Galaxy، تجربه کاربری گلکسی S23 را به آیفون آورد

علاوه بر گلکسی S23، نسخه جدید برنامه Try Galaxy سامسونگ از گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 نیز پشتیبانی می‌کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

سامسونگ اواخر سال 2022 از یک برنامه وب تحت عنوان Try Galaxy رونمایی کرد که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از طریق مرورگر وب سافاری خود، رابط کاربری و محیط گوشی‌های گلکسی این شرکت را تجربه کنند. حالا غول کره‌ای تجربه Try Galaxy را با پشتیبانی از نسل جدید پرچمدارهای خود، یعنی گلکسی S23 به‌روزرسانی کرده است.

نسخه آزمایشی جدید «Try Galaxy» به دارندگان آیفون این فرصت را می‌دهد تا به‌طور مجازی و از طریق گوشی‌های خود نرم‌افزار و محیط گلکسی S23، گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را تجربه کنند. هنگام بازدید از وب‌سایت Try Galaxy، از دارندگان آیفون درخواست می‌شود تا با افزودن سایت به صفحه اصلی خود این برنامه وب را نصب کنند. علاوه‌براین، کاربران آیفون می‌توانند ویژگی‌های رابط کاربری One UI 5.1 را نیز امتحان کنند.

امتحان گلکسی S23 در آیفون

تجربیاتی که می‌توان از طریق این برنامه امتحان کرد شامل برنامه‌های اصلی سامسونگ و گوگل، مانند Google Messages و ابزار Object Eraser می‎‌شود که مانند Magic Eraser گوگل برای حذف‌کردن اشیای موجود در تصاویر مورد‌ استفاده قرار می‌گیرد. همچنین تجربه‌های آزمایشی از Smart Switch (برای انتقال داده از گوشی دیگر)، Samsung Health و حالت کودکان سامسونگ نیز در این برنامه وجود دارد.

در هنگام امتحان محیط گوشی‌های سامسونگ و رابط کاربری One UI 5.1، همه‌چیز مانند نسخه اصلی گوشی‌ها به‌نظر می‌رسد، اما به‌طور قابل‌توجهی همه‌چیز کندتر است؛ احتمالاً به این دلیل که تمام عناصر آن از طریق یک برنامه وب اجرا می‌شوند.

سامسونگ مشخصاً این برنامه وب را فقط برای دارندگان آیفون طراحی کرده است؛ زیرا با یک دستگاه اندرویدی (مثل گلکسی S23) نمی‌توان چنین تجربه‌ای را امتحان کرد.

بدون‌شک این برنامه نمایش نمی‌تواند کاربران آیفون را مجاب کند تا با تغییر گوشی خود، دستگاه‌های گلکسی سامسونگ را خریداری کنند، اما غول فناوری مستقر در کره جنوبی در طول سال گذشته بارها محصولات ساخته‌شده توسط غول کوپرتینویی و به‌ویژه عدم وجود یک گوشی تاشو را به سخره گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

    جالبه با اندروید نمیشه 😐

مطالب پیشنهادی