ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل هواوی
موبایل

مدیرعامل هواوی مدعی شد: نرخ خرابی گوشی‌های ما پایین‌تر از آیفون است

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، مدعی شده که نرخ خرابی گوشی‌های آیفون بالاتر از گوشی‌های این شرکت است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

مدیرعامل هواوی، «ریچارد یو»، در جریان رویداد China EV100 مدعی شد که نرخ خرابی گوشی‌های هواوی بسیار پایین‌تر از گوشی‌های آیفون است. اگرچه با ادعای بزرگی روبه‌رو هستیم، اما اگر صحت داشته باشد، نشان‌ می‌دهد هواوی تمرکز بالایی روی بخش مدیریت کیفیت دارد.

زمانی که ریچارد یو مدیریت هواوی را بر عهده گرفت، نرخ خرابی گوشی‌های این کمپانی بسیار بالاتر از آیفون بود؛ اما حالا به‌نظر می‌رسد وضعیت تغییر کرده است.

هواوی روی کیفیت و تجربه کاربری تمرکز کرده است

هواوی به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه ادامه می‌دهد. چینی‌ها سال گذشته میلادی 25.1 درصد از درآمد سالانه خود را به این بخش اختصاص دادند که ظاهراً یکی از نتایج آن، بهبود کیفیت و تجربه کاربری بوده است.

در گذشته «یو چندانگ»، مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرفی هواوی، از تمرکز این کمپانی روی کیفیت و مصرف‌کنندگان خبر داده بود. چندانگ مدعی شده بود که کیفیت بالاترین اولویت هواوی محسوب می‌شود و بالاتر از هزینه و سود قرار دارد.

پس از تحریم‌های ایالات‌متحده، هواوی مجبور به توسعه سیستم‌عامل اختصاصی‌اش به نام هارمونی شد. مدت‌هاست محصولات هواوی به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند و حالا هواوی ادعا می‌کند که سیستم‌عامل آن‌ها فاقد باگ است و تجربه کاربری روانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سهم هواوی در بازار جهانی به‌طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و همچنین درآمدها و سود آن هم کم شده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این کمپانی روی تجربه کاربری و کیفیت تمرکز کرده است تا شاید بتواند از این نظر کاربران را جذب کند؛ هرچند تا به امروز به موفقیت بزرگی دست پیدا نکرده است.

در این میان آنر که یکی از زیرمجموعه‌های هواوی بود و نزدیک به دو سال پیش به‌خاطر تحریم‌های آمریکا فروخته شد، در بازار وضعیت بهتری نسبت به هواوی دارد. بنابراین هواوی پیش از اینکه بخواهد دوباره به جنگ اپل برود، ابتدا باید با شرکت‌های تولیدکننده محصولات اندرویدی چینی رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی