ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

شرکت ملی پست از کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم‌های داخلی حمایت می‌کند

به گفته مدیرعامل این شرکت، 30 خدمت متنوع به کسب‌وکارها ارائه می‌شود که ارائه تخفیف در تعرفه یکی از آن‌هاست.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۵

مدیرعامل پست اعلام کرد بسته‌ای حمایتی تدارک دیده‌اند که به‌واسطه آن 30 خدمت به کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم‌های مجوزدار ارائه شود. به گفته لیائی، ارائه تخفیف 20 درصدی یکی از این حمایت‌هاست.

«محمود لیائی»، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما به تدوین بسته حمایتی از کسب‌وکارها اشاره کرد و گفت:

«همکاران ما در معاونت فنی یک بسته حمایتی تدارک دیده‌اند که 30 خدمت به کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم‌های مجوزدار ارائه می‌شود. یکی از این خدمات، ارائه حداقل 20 درصد تخفیف تعرفه‌ای است که برخی از کسب‌وکارها درحال استفاده از آن هستند.»

پست حمایت کسب‌وکارها

او با تأکید بر اینکه پست از پلتفرم‌های دیجیتال و کسب‌وکارهای حاضر در این بسترها حمایت می‌کند، اظهار داشت این حمایت‌ها به کسب‌وکارهای حاضر در 5 سکوی منتخب داخلی تعلق خواهد گرفت و تنها به تخفیف نیز در این بسته‌های حمایتی اکتفا نشده است.

گفتنی است آبان‌ماه سال گذشته، وزارت ارتباطات از بسته حمایتی از کسب‌وکارها و پلتفرم‌های دیجیتال رونمایی کرد. طبق این سند، وظایفی برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. البته این حمایت‌ها به تمامی کسب‌وکارها و پلتفرم‌های داخلی اختصاص نمی‌یابد.

ضوابطی در این خصوص تدوین شده که به نظر برخی کارشناسان، منجر به تبعیض شده است.

کاهش 30 درصدی زمان ارسال با هوشمندسازی

لیائی در بخش دیگر سخنان خود به هوشمندسازی برخی خدمات شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: «با توجه به پروژه پایلوت در تهران و اصفهان، با هوشمندسازی توانستیم 30 درصد سیر زمان ارسال مرسوله را کاهش دهیم. امیدواریم در کل شبکه پستی نتایج آن (هوشمندسازی) را ببینیم و این سی درصد به کل شبکه پستی تعمیم داده شود.»

گفتنی است هوشمندسازی ارسال بسته‌های پستی یکی از وعده‌های وزیر ارتباطات است که بارها بر لزوم عملی‌سازی آن تأکید کرده. زارع‌پور چندی پیش خواست شرکت پست از طریق هوشمند‌سازی فرایند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کند و به‌صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی