ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازطراحی واتس‌اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

بازطراحی واتس‌اپ اندروید آن را به نسخه آیفون نزدیک‌تر می‌کند

گزارش‌های غیررسمی حاکی از بازطراحی واتس‌اپ جهت ارائه ظاهر مدرن‌تر و دسترسی آسان‌تر برای کاربران نسخه اندروید هستند.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰

به‌نظر می‌رسد که متا به‌زودی اقدام به بازطراحی واتس‌اپ برای اندروید خواهد کرد که ظاهر این پیام‌رسان را به نسخه iOS شبیه‌تر می‌کند. فعلاً خبری از نسخه جدید نیست؛ اماً‌ احتمال می‌رود در هفته‌های آتی شاهد انتشار عمومی آن باشیم.

نسخه بازطراحی‌شده واتس‌اپ چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای سالیان طولانی، کاربران نسخه اندروید این پیام‌رسان نسبت به ظاهر قدیمی و منسوخ‌شده آن، گله داشتند. اکنون به‌نظر می‌رسد که تیم طراحی و توسعه واتس‌اپ می‌خواهد مشکل را برطرف کند و نسخه اندروید را به آیفون نزدیک نماید. مهم‌ترین تغییر احتمالی در نسخه بازطراحی‌شده واتس‌اپ برای اندروید، در منوی ناوبری صورت خواهد گرفت که در پایین صفحه قرار می‌گیرد. چنین تغییری می‌تواند به یکپارچگی بیشتر میان پلتفرم‌های متفاوت کمک کند و از سردرگمی کاربران در صورت مهاجرت از اندروید به آیفون یا بالعکس، جلوگیری نماید.

بازطراحی واتس‌اپ

طبق گزارش منتشرشده، ظاهر جدید پیام‌رسان متا در آپدیت‌های آتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بازطراحی واتس‌اپ احتمالاً موجب می‌شود تا این اپلیکیشن مدرن‌تر از قبل به‌نظر برسد و جابه‌جایی میان منوهای مختلف آن آسان‌تر و چشم‌نوازتر از گذشته باشد. در سوی دیگر، کاربران می‌توانند تنها با یک لمس به قسمت‌های گوناگون مثل چت‌ها، گروه‌ها، استاتوس‌ها، تماس و... دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که تاکنون هیچ‌کدام از مسئولین پیام‌رسان مذکور یا متا، اظهارنظری پیرامون این مسئله نکرده‌اند و نمی‌توان با اطمینان کامل نسبت به انتشار به‌روزرسانی گفته‌شده صحبت کرد.

از دیگر قابلیت‌های جدید مورد انتظار در واتس‌اپ می‌توان به امکانات پیشرفته‌تر برای مدیران گروه‌ها اشاره کرد که کنترل بیشتر روی نحوه عضویت افراد را برای آن‌ها فراهم می‌سازد. همچنین کاربران می‌توانند آسان‌تر از گذشته گروه‌های مشترک خود با دیگر افراد را مشاهده کنند. به این منظور تنها کافی است تا نام مخاطب را در نوار جستجو وارد نمایند تا بتوانند لیست گروه‌های مشترک را در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی