ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت ثبت نام مجدد در شرایط فروش سایپا
خودرو

ثبت نام عمومی شرایط فروش سایپا بار دیگر تکرار می‌شود

طی اسفندماه سال گذشته، شرایط فروش سایپا اعلام شد و برخی متقاضیان اقدام به وکالتی کردن حساب‌های خود کردند. اما برخی متقاضیان نتواستند

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

طی اسفندماه سال گذشته، شرایط فروش سایپا اعلام شد و برخی متقاضیان اقدام به وکالتی کردن حساب‌های خود کردند. با این حال متقاضیان نتواستند فرآیند ثبت نام خودرو را به طور کامل انجام دهند. این اتفاق در روزهای ابتدایی فروردین ماه نیز تکرار شد. حال محمدعلی تیموری مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در این باره می‌گوید: «فراخوان جدید برای ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام خواهد شد. بنابراین آن‌ها می‌توانند یکبار دیگر شانس خود را برای شرکت در شرایط فروش سایپا امتحان کنند. در حال حاضر عرضه و فروش محصولات گروه سایپا از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام می‌پذیرد.»

سیاست‌های وزارت صمت برای سال 1402، افزایش تولید خودرو است. به این منظور نیز گروه خودروسازی سایپا قصد دارد تا تیراژ تولید و عرضه خود را در این سال افزایش دهد. این کار با سهولت در ثبت نام خودروها همراه خواهد شد . اکنون تمام مشتریان سایپا که شرایط ثبت نام خودرو را دارند، می‌توانند از این شرکت خودرو خریداری کنند و وجه خودرو را به حساب شرکت واریز نمایند. بنابر اعلام مدیر عامل سایپا، تحویل خودروها مطابق نوبت انجام خواهد شد. فرآیند تحویل خودروها به متقاضیان نیز از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی