ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل مخابرات: به‌دنبال تغییرات درونی و بیرونی برای رضایت بیشتر مشتریان هستیم

تحولات بیرونی مخابرات برای رشد صنعت ICT ایران لازم است و تحولات درونی مخابرات نیز موجب توسعه خود این شرکت خواهد بود.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶

مدیرعامل مخابرات با اعلام اینکه به‌دنبال ایجاد تحولات درونی و بیرونی در این شرکت است، اعلام کرد این تغییرات برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر و کامل‌تر به مردم صورت خواهد گرفت. به گفته «سلطانی»، تحولات بیرونی مخابرات برای رشد صنعت ICT ایران لازم است و تحولات درونی مخابرات نیز موجب توسعه خود این شرکت و نگاه کسب‌و‌کاری بیشتر به مفهوم فناوری اطلاعات خواهد شد.

مخابرات به‌دنبال رضایت‌مندی بیشتر مشتریان است

به گزارش دیجیاتو، عصر روز شنبه در آیین بهره‌برداری از سامانه‌های فناوری اطلاعات، مخابرات از چندین سامانه درون‌سازمانی خود رونمایی کرد. در این مراسم مدیرعامل مخابرات با اعلام اینکه نگاه مخابرات یک نگاه کلان بوده است و به مسائل درونی و بیرونی خود تأکید دارد، اعلام کرد پایندگی این سامانه‌ها مستلزم همکاری مدیران و شرکت‌های هم‌سطح مخابرات خواهد بود. او باور دارد استقرار این سامانه‌ها درنهایت موجب رضایت مشتریان این شرکت خواهد شد: «نمودار‌ها و آمار و ارقامی که به‌صورت هفتگی توسط سامانه‌ها رصد می‌شوند، نشان می‌دهند که تعداد شکایت‌های ما درحال کاهش است، زمان میزان رفع خرابی درحال کاهش یافتن است، سرعت عمل در رفع خبر درحال افزایش است و درنهایت به این سمت می‌رویم که پله پله رضایت مشتریان را بهتر جلب کنیم. ولی این کافی نیست؛ چون باید خیلی بیشتر از این کار کنیم و سرمایه‌ بگذاریم.»

سلطانی همچنین به سرمایه‌گذاری کم در حوزه فناوری اطلاعات در سال‌های گذشته اشاره کرد و از مدیران مخابرات خواست علاوه بر موضوع بودجه، به مسائل دیگری در حوزه منابع انسانی و نگه‌داشت نیروی انسانی توجه داشته باشند. مدیرعامل مخابرات آموزش را نیز از ارکان اصلی توسعه شرکت‌ها دانست و تأکید کرد این حوزه، حوزه‌ای نیست که درلحظه در فرد یا سازمان رشد کند: «آموزش هیچ‌گاه نباید تمام شود و تداوم آموزش و تربیت نیروهای انسانی از ضروریات است.»

مخابرات تا ۱۴۰۵ حداقل دو هزار شریک تجاری خواهد داشت

«میثم سیدصالحی»، معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، با اعلام این موضوع که در سال گذشته تنها ۳۰ درصد بودجه این معاونت محقق شده است، اعلام کرد برای سال جاری بودجه معاونت فناوری اطلاعات دو‌برابر شده است: «۷۰ درصد بودجه سال جاری در بخش زیرساخت هزینه خواهد شد تا عقب‌ماندگی‌های این بخش جبران شود.» به گفته سیدصالحی، در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶ پروژه در این بخش از مخابرات رونمایی شده و در سال ۱۴۰۲ نیز قرار است ۵۳ پروژه تعریف و از آن‌ها رونمایی شود.

در این مراسم اعلام شد شرکت مخابرات برنامه دارد تا سال ۱۴۰۵ حداقل ۲ هزار شریک تجاری در حوزه‌های مختلف فنی و تولید محتوا و… داشته باشد.

در خلال این مراسم، سیدصالحی پروژه‌هایی را که در این مراسم به بهره‌برداری رسید، تشریح کرد که شامل صدور متمرکز صورت‌حساب آنی، پیام‌رسان داخلی رایکا، مدیریت مشتریان تجاری، مدیریت نیروهای میدانی، تربیت نیروهای میدانی، مدیریت ارتباط با پیمانکاران، سامانه خرید و انبارش کالا و… بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • cyberia
    cyberia | ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

    خطاب به شرکت مخابرات : شما هیچ گونه توجهی به نظرات مشتریان ندارید، فقط نظر سنجی های بیهوده میذارید. - چندین بار پرداخت کردم، دوباره همان هزینه قبض درج شده -چندین بار مشکلات اینترنت مخابرات داشتم، نادیده گرفتید و توجهی نکردید - به خاطر عدم پشتیبانی اینترنت شما، نوع اینترنتم رو عوض کردم . شایسته نیستید.

  • THNO
    THNO | ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

    هنوز تو دارید از PCM استفاده میکنید و به کاربر حق انتخاب اینترنت رو نمیدید و بالاجبار از خودتون باید اینترنت بگیریم بعد حرف از توسعه میزنید؟
    همه سازمان ها و .... دولتی و امثال شماها سرو ته یه .... هستید.

  • rayacoder
    rayacoder | ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

    خخخخ

مطالب پیشنهادی