ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات پیکاپ جک T9
اخبار خودرو

پیکاپ جدید جک T9 احتمالاً با نام KMC T9 وارد بازار ایران می‌شود

پیکاپ جک T9 همانند مدل قبلی، یعنی JAC T8، درصورت مونتاژ توسط کرمان موتور، با نشان KMC روانه بازار می‌شود.

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۵

پیکاپ JAC T9 به‌تازگی در نمایشگاه شانگهای رونمایی شده است. این خودرو ظاهر بسیار جذابی دارد و یکی از گزینه‌های مونتاژی احتمالی برای کرمان موتور به‌حساب می‌آید. اصلی‌ترین مشخصات پیکاپ جک T9 را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پیکاپ جک T9 همانند مدل قبلی (JAC T8) درصورت مونتاژ توسط کرمان موتور، با نشان KMC روانه بازار می‌شود. این خودرو جثه بزرگ‌تری نسبت به KMC T8 دارد و ظاهر آن نسبت به مدل قبلی پیشرفته‌تر شده است. جلوپنجره به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر و سپر برجسته‌تر شده است. المان‌های اصلی نمای مقابل به‌وسیله یک حاشیه مشکی‌رنگ احاطه شده‌اند که از طرفین به قوس چرخ‌ها ختم می‌شود.

مشخصات پیکاپ جک T9
نمای مقابل JAC T9

در بازار محلی پیکاپ جک T9 در نسخه‌های بنزینی و دیزلی با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه شده است. کرمان موتور احتمالاً نسخه بنزینی اتوماتیک این خودرو را به سبد محصولات خود اضافه می‌کند.

پیکاپ KMC T9 از نمای جانبی

در مورد مشخصات پیکاپ جک T9 در بخش فنی باید گفت که این ماشین به دو نوع پیشرانه متفاوت مجهز شده است. یک نسخه در زیر کاپوت خود از موتور 4K22 میتسوبیشی با حجم ۲.۴ لیتر استفاده می‌کند که از فناوری توربوشارژ بهره‌مند بوده و قادر به تولید ۲۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس‌های ۶ سرعته اتوماتیک زومکس و ۶ سرعته دستی برای این خودرو قابل سفارش هستند که قوای محرکه را به هر چهار چرخ وارد می‌کنند.

نسخه دیگر به موتور ۲ لیتری توربوشارژ TGDi مجهز است که ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF قوای محرکه موتور را به‌سمت هر چهار چرخ هدایت می‌کند. باید منتظر بود و دید کرمان موتور کدام پیشرانه را برای پیکاپ KMC T9 در نظر می‌گیرد.

نمایی از داخل کابین جک T9

نکته مهمی که در مورد پیکاپ جدید جک باید به آن توجه کرد، تنوع فراوان امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی است. به‌علاوه، کرمان موتور نیز برای بهبود خودروی جدید نسبت به KMC T8 و همین‌طور قابلیت رقابت با مدل‌های مشابه، باید امکانات و آپشن‌های بیشتری را برای محصول آینده خود لحاظ کند.

مشخصات پیکاپ جک T9 در بخش تجهیزات ایمنی و رفاهی (در نسخه فول آپشن چینی) شامل سانروف، چهار کیسه هوا، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار رانندگی بین خطوط، جلو آمپر دیجیتالی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، تنظیم انتقال قدرت بین چرخ‌ها و... می‌شود.

بلوبانک اسپانسر ویژه دیجیاتو در نمایشگاه شانگهای | بانک ولی دوست‌داشتنی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی