ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تحویل پیکاپ KMC T8 به مشتریان آغاز شد

بازار پیکاپ‌ها روز به روز پر رونق‌تر و رقابتی‌تر از قبل می‌شود. KMC T8 که نمونه تغییر اسم یافته جک T8 است، جدیدترین پیکاپ چینی بازار ایران به شمار می‌رود. شرکت کرمان موتور که از ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

بازار پیکاپ‌ها روز به روز پر رونق‌تر و رقابتی‌تر از قبل می‌شود. KMC T8 که نمونه تغییر اسم یافته جک T8 است، جدیدترین پیکاپ چینی بازار ایران به شمار می‌رود. شرکت کرمان موتور که از مدت‌ها قبل درگیر راه اندازی خط تولید این محصول بود، سرانجام در هفته اخیر توانست اولین نسخه‌های KMC T8 را به خریداران، تحویل دهد. به این ترتیب، پای پیکاپ تنومند کمپانی جک به خیابان‌های ایران باز شد. با تحویل پیکاپ T8 به مشتریان، خرید و فروش آن در بازار آزاد هم به جریان افتاده است.

در مراسم نمادینی که برای تحویل اولین نسخه‌های KMC T8 برگزار شد، مدیر عامل، معاون فروش و مدیران فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور حضور داشتند. به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در این مراسم فقط از 5 نفر از خریداران پیکاپ T8 دعوت به عمل آمد. پیکاپ KMC T8 از پیشرانه 2.0 لیتری توربو بهره می‌برد که 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور دارد.

جعبه دنده 6 سرعته دستی، توان موتور را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. البته KMC T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل است و در آن می‌توان انتقال قدرت به چهار چرخ خودرو را هم انتخاب کرد.

وزن خالص KMC T8 به 1965 کیلوگرم می‌رسد و تا 840 کیلوگرم هم توانایی حمل بار دارد. باک سوخت پیکاپ T8 تا 76 لیتر بنزین می‌گیرد. همچنین این پیکاپ قادر است تا 150 کیلومتر بر ساعت هم سرعت بگیرد. ترمزهای KMC T8 خوش بختانه در هر چهار چرخ از نوع دیسکی هستند. ناگفته نماند که KMC T8 استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز پاس کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی