ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنتلی کانتیننتال GT S
اخبار خودرو

بنتلی کانتیننتال GT S سالگرد خود را در شانگهای جشن گرفت

بنتلی کانتیننتال GT S از رنگ خاصی بهره می‌برد که شرکت سازنده آن را خاکستری مغناطیسی نامیده است.

مرتضی قانع
نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۶

افزایش قدرت خرید مشتریان چینی طی سالیان گذشته، سبب شده است تا آن‌ها به خودروهای لوکس علاقه بسیاری پیدا کنند. از این رو برندهای لوکس بریتانیایی همچون رولزرویس و بنتلی حضور پرشوری در نمایشگاه خودرو شانگهای داشتند. یکی از مدل‌های به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو شانگهای، بنتلی کانتیننتال GT S بود. رونمایی این خودرو با سالگرد بیست سالگی بنتلی کانتیننتال همزمان شد.

بنتلی کانتیننتال GT S از رنگ خاصی بهره می‌برد که شرکت سازنده آن را خاکستری مغناطیسی نامیده است. رینگ‌های 22 اینچی 10 پره و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ از دیگر مشخصه‌های ظاهری این خودرو هستند. عبارت سالگرد بیست سالگی بنتلی کانتیننتال نیز روی رکاب‌های خودرو درج شده است. همچنین برخی المان‌های طراحی از نسل اول و سوم این خودرو در نسخه ویژه بیست سالگی قابل مشاهده هستند.

نخستین بنتلی کانتیننتال به شکل امروزی در سال 2003 میلادی معرفی شد. این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک و موتور W12، یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان در زمان خودش به شمار می‌رفت. شتاب صفر تا صد نسل اول این خودرو معادل 4.7 ثانیه بود که حتی پس از بیست سال نیز یک رکورد دست نیافتنی محسوب می‌شود.

رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT S در نمایشگاه خودرو شانگهای، تنها بخش کوچکی از جشن‌هایی است که این شرکت بریتانیایی طی سال جاری برگزار می‌کند. این شرکت برنامه دارد تا طی هفته‌های آینده در مقر اصلی خود و همچنین در ژنو از نسخه‌های ویژه و کلاسیک خودروهای بنتلی رونمایی کند. همچنین در جشنواره سرعت گودوود که جولای امسال برگزار می‌شود، این برند بار دیگر تولد بیست سالگی بنتلی کانتیننتال و موتور W12 را جشن خواهد گرفت.

بلوبانک اسپانسر ویژه دیجیاتو در نمایشگاه شانگهای | بانک ولی دوست‌داشتنی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی