ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت تیمز
استراتژی رشد

تعداد کاربران فعال ماهانه مایکروسافت تیمز از مرز 300 میلیون نفر گذشت

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، ادعا می‌کند که استفاده از Teams اکنون به بالاترین حد خود رسیده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

در جدیدترین اخبار دنیای فناوری، مایکروسافت اعلام کرد که پلتفرم ارتباط و همکاری این شرکت، یعنی تیمز (Microsoft Teams)، با کسب 300 میلیون کاربر فعال ماهانه به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده است.

مایکروسافت روز گذشته گزارش مالی سه‌ماهه سوم 2023 خود را اعلام کرد که در آن به درآمد 52.9 میلیارد دلاری و سود 18.3 میلیارد دلاری غول فناوری اشاره شده است. بااین‌حال «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت، در جریان این جلسه اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه مایکروسافت تیمز نیز به 300 میلیون نفر رسیده است.

رشد مایکروسافت تیمز در چند سال گذشته

مایکروسافت

این دستاورد قابل‌توجه رشد و محبوبیت مایکروسافت تیمز را نشان می‌دهد که در چند سال گذشته یک ابزار حیاتی برای کسب‌و‌کارها و افراد در سراسر جهان بوده است. همان‌طور که نادلا اشاره می‌کند، استفاده از Teams اکنون به بالاترین حد خود رسیده است و این پلتفرم موفق شده تا در هر دسته‌ای ازجمله همکاری، چت، جلسات و تماس‌ها سهم داشته باشد.

این خبر درحالی منتشر شده است که ظاهراً مایکروسافت قصد دارد برای جلوگیری از انجام تحقیقات ضدتراست، Teams را از مجموعه Office خود در اروپا خارج کند. درحالی‌که ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که برای رسیدگی به نگرانی‌های مقامات اتحادیه اروپا، آماده ارائه راه‌حل‌های خود هستند. باید دید مایکروسافت چه اقداماتی برای مدیریت این وضعیت انجام خواهد داد.

بااین‌وجود، مایکروسافت هیچ تغییری در برنامه‌های آینده خود اعمال نکرده و همچنان قرار است که تیمز همراه با Microsoft 365 Copilot به هوش مصنوعی مولد مجهز شود.

مایکروسافت در گزارش خود درباره بخش نرم‌افزار همچنین اعلام کرد تعداد مشتریان سرویس مایکروسافت 365 حدود 12 درصد بیشتر شده و به 65.4 میلیون نفر رسیده است. درآمد محصولات تجاری آفیس و خدمات ابری هم در این سه‌ماهه 13 درصد افزایش یافته و حتی درآمد کسب‌وکار لینکدین نیز با رشد 8 درصدی مواجه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی