ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

فروش آسیاتک افزایش یافت: شناسایی 138.5 میلیارد تومان درآمد طی فروردین‌ماه 1402

این شرکت در سال 1401 نزدیک به 1300 میلیارد تومان درآمد داشت.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۵

شرکت آسیاتک توانست روند رو‌به‌رشد درآمد خود را حفظ کرده و طی فروردین‌ماه سال 1402، حدود 138.5 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

گزارش عملکرد ماهانه شرکت انتقال داده‌های آسیاتک روی کدال نشان می‌دهد این مجموعه در فروردین‌ماه بیش از 138.5 میلیارد تومان درآمد داشته است. 71 درصد از این درآمد، یعنی معادل 98.6 میلیارد تومان، از ارائه خدمات اینترنت ADSL ،TD-LTE، تلفن ثابت VOIP، پهنای باند اینترنت، اینترنت OWA و مکالمات بین‌الملل به کاربران و خدمات عمده‌فروشی اینترنت حاصل شده است.

درآمد آسیاتک فروردین 1402

درآمد این شرکت از ارائه خدمات اینترنت یک رکورد برای خود محسوب می‌شود و نسبت به تمام سال‌های گذشته رقمی بالاتر است. به‌نظر می‌رسد کمپین بهاری اخیر آسیاتک و ارائه سرویس‌های ADSL با تخفیف به مشترکین، به افزایش فروش این شرکت کمک کرده است.

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی آسیاتک خدمات فناوری اطلاعات همچون محتوای دیتاسنتر IXP، انتقال داخل شبکه، آدرس شبکه، میزبانی دیتاسنتر، سرور اختصاصی، پیامک و… بوده که از آن‌ها 38.6 میلیارد تومان درآمد داشته است.

فروش کالا و تجهیزات از قبیل مودم، سرور و… در این بازه زمانی نیز حدود 1.2 میلیارد تومان درآمدزایی برای این شرکت داشته است.

گفتنی است درآمد این شرکت از خدمات اینترنت در طول یک سال گذشته حدود 896 میلیارد تومان، درآمد خدمات فناوری اطلاعات حدود 383 میلیارد تومان و از فروش کالا نیز 20 میلیارد تومان بوده است. البته گزارش عملکرد یک‌ساله این شرکت بورسی هنوز روی کدال منتشر نشده است؛ گزارشی که آمار و ارقام آن می‌تواند به دید بهتر از فعالیت در این صنعت کمک کند.

آسیاتک پس از چهار سال تلاش، از اردیبهشت‌ماه سال گذشته بورسی شد و هم‌اکنون سهام این شرکت حوالی 1350 تومان معامله می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی