ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

رئیس جمهور از 6 عضو جدید خواسته است تا نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از بخش خصوصی اقدام کنند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰

اعضای هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی طی حکمی از سوی رئیس جمهور و رئیس هیئت امنای این صندوق منصوب شدند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، طی این حکم «یاسر عرب‌نیا»، «سعید شوال پور»، «مصطفی قانعی»، «محمدسعید جبل عاملی»، «مصطفی زمانیان» و «محمدسعید سرافراز» به عنوان اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند.

در متن حکم رئیس جمهور خطاب به اعضای جدید هیئت عامل آمده است: «در اجرای ماده (۱۰) اصلاحی اساسنامه صندوق نواوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۱/۶/۲۹ هیئت وزیران و بر اساس مصوبه هیئت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.»

رئیسی از اعضای جدید خواسته است تا با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان، رشد، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند. اقداماتی که در راستای حل مسائل اساسی کشور و بهبود فرآیند تجاری‌سازی فناوری‌ها و کمک به ارتقای نظام مالی فناوری و نوآوری باشد.

هیئت عامل صندوق نوآوری

با هیئت عامل صندوق نوآوری بیشتر آشنا شوید

عرب‌نیا هم اکنون به عنوان معاون توسعه منابع و پشتیبانی صندوق نوآوری و شکوفایی و شوال‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و سرپرست معاونت سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی مشغول به فعالیت هستند.
همچنین قانعی عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه‌الله و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جبل عاملی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت، زمانیان مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی و سرافزار عضو هیئت مدیره همراه اول و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف هستند.

لازم به یادآوری است که اواخر فروردین امسال، «محمد صادق خیاطیان یزدی» جایگزین «علی وحدت» در مقام مدیرعاملی صندوق نوآوری و شکوفایی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی