ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

واتس‌اپ از ویژگی‌های جدیدی برای نظرسنجی و کپشن پست‌ها رونمایی کرد

با وجود این قابلیت‌ها می‌توانید نظرسنجی‌هایی با امکان رأی به یک گزینه ایجاد کنید و همچنین کپشن پست‌ها را پیش از فوروارد‌کردن، حذف نمایید.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

واتس‌اپ مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را برای کاربران خود عرضه کرده که برای بهبود نظرسنجی‌های این برنامه پیام‌رسان طراحی شده است و همچنین گزینه‌های بیشتری را در مورد کپشن پست‌ها ارائه می‌کند. غول شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده است که این ویژگی‌ها در دسترس تمام کاربران جهان قرار خواهد گرفت و این روند طی هفته‌های آینده انجام می‌شود.

قابلیت ایجاد نظرسنجی سال گذشته به واتس‌اپ اضافه شد و اکنون این سرویس پیام‌رسان در بیانیه خود از تغییرات جدیدی برای آن خبر داده است. درحال‌حاضر کاربران به‌طور پیش‌فرض می‌توانند به چند گزینه رأی دهند، اما با وجود گزینه جدیدی تحت عنوان «انتخاب چند پاسخ» می‌توان این موضوع را مدیریت کرد. درواقع هنگام ایجاد یک نظرسنجی جدید درصورتی‌که گزینه جدید «Allow multiple answers» را غیرفعال کنید، کاربران فقط به یکی از گزینه‌ها می‌توانند رأی دهند.

قابلیت‌های جدید واتس‌اپ

ویژگی‌های دیگری نیز برای نظرسنجی‌های واتس‌اپ اضافه شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به یک گزینه جستجوی جدید اشاره کرد که با کمک آن می‌توان راحت‌تر یک نظرسنجی را در چت‌های خود پیدا کرد. همچنین زمانی که کاربران در نظرسنجی شما شرکت می‌کنند، نوتیفیکیشن جدیدی دریافت خواهید کرد تا دیگر نیازی نباشد به‌طور مداوم نتیجه نظرسنجی را بررسی کنید.

متا همچنین تلاش کرده است تا فرایند ارسال عکس‌ها و ویدیوهای با کپشن را نیز برای کاربران واتس‌اپ ساده‌تر کند. با وجود این به‌روزرسانی می‌توانید محتواهای موردنظر خود را همراه با کپشن برای دیگران ارسال کنید یا حتی کپشن پست‌ها را حذف یا کاملاً بازنویسی کنید.

درنهایت واتس‌اپ قابلیت نوشتن کپشن برای اسناد را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است. این سرویس در بیانیه خود توضیح می‌دهد:

«اگر بخواهید یک مقاله یا سند کاری را ارسال کنید، اکنون می‌توانید قبل از به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران، یک کپشن به اسناد خود اضافه کنید.»

ازجمله ویژگی‌های دیگری که اخیراً در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفته است، می‌توان به قابلیت نمایش ساید-بای-ساید برای تبلت‌های اندرویدی و همچنین انتقال آفلاین تاریخچه چت‌ها اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی