ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گوشی HONOR X7a توسط مدیاپردازش وارد کشور شد

آنر X7a در کنار باتری پرظرفیت از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۰

اگر قصد خرید میان‌رده‌ای ارزان‌قیمت با شارژدهی بی‌نظیر را دارید، این خبر برای شما مهم است که آنر X7a با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد ایران شده تا یکی از بهترین گوشی‌های بازار با شارژدهی عالی باشد. 

مهم‌ترین ویژگی HONOR X7a باتری پرظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. با این باتری می‌توانید بدون نیاز به شارژر، دو روز کامل از گوشی استفاده کنید. این گوشی برخلاف اکثر میان‌رده‌های ارزان‌قیمت بازار از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ کردن می‌توانید تا سه ساعت از گوشی استفاده کنید. نکته قابل توجه اینجاست که باتری این گوشی پس از سه سال استفاده همچنان 80% از ظرفیتش را حفظ خواهد کرد.

آنر X7a نمایشگر ۶.۷۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس دارد که در این رده قیمتی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. وزن این گوشی ۱۹۶ گرم است و از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های جالب این گوشی می‌توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد که برای تمام کاربران کفایت می‌کند. چیپ مدیاتک هلیو G37 در این گوشی می‌تواند استفاده روزمره را جواب بدهد.

ترکیب دوربین چهارگانه آنر X7a شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت سلفی را بر عهده دارد.

تمام گوشی‌های وارد شده توسط شرکت مدیا پردازش، با گارانتی 18 ماهه شرکت مدیاجی به دست کاربران می‌رسند. شرکت مدیا پردازش همیشه نامی پیشرو در صنعت موبایل بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی