ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رئیس جدید اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی آغاز به کار کرد

رئیس جدید اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در روز ابلاغ حکم خود نسبت به منفک‌بودن بخش فروش و خدمات اتحادیه انتقاد کرد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۵

حکم رئیس جدید اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران ابلاغ شد. براساس این حکم، «سیدحسین سادات‌حسینی» ازاین‌پس به‌عنوان رئیس جدید اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی فعالیت خواهد کرد.

سیدحسین سادات‌حسینی پس از ابلاغ حکم از سوی «اسماعیل کاظمی‌قهی»، نایب‌رئیس اول اتاق اصناف تهران، آغاز به کار کرد و جایگزین «مهدی محبی» شد.

سادات‌حسینی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در صنعت موبایل آغاز کرد. پس از آن در سال ۱۳۸۸، به‌عنوان کارشناس صنفی مشغول به کار شد و از سال ۱۳۹۶ نیز به‌طور رسمی عضو هیئت‌مدیره این اتحادیه بوده است. او اکنون یکی از جوان‌ترین رؤسای اصناف کشور محسوب می‌شود.

او در نشست ابلاغ حکم خود گفت: «تهران تنها شهری است که بخش فروش و خدمات آن در اتحادیه‌های مجزا فعالیت می‌کنند و منفک‌بودن این بخش‌ها از یکدیگر در فعالیت‌های صنفی باعث سردرگمی اعضا و بروز مشکلاتی برای آن‌ها شده است.»

حسینی همچنین در ادامه توضیحات خود درباره این شرایط گفت: «امیدوارم در سال ۱۴۰۲ با همکاری وزارت صمت و تصویب اتاق اصناف، رسته فروش تلفن همراه نیز به رسته‌های دیگر تخصصی تلفن همراه که در اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی مجوز آن‌ها صادر می‌شود، اضافه شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی