ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

چهارمین مسابقه برنامه‌نویسی کدناک دانشگاه شریف با حمایت معاونت نوآوری فناپ و داتین برگزار می‌شود

کدناک یک رویداد برنامه‌نویسی است که هر ساله توسط ورودی‌های دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شریف برگزار می‌شود

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۷

چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی کدناک، با حمایت معاونت نوآوری و توسعه زیست‌بوم فناپ و داتین، روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

کدناک یک رویداد برنامه‌نویسی است که هر ساله توسط ورودی‌های دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شریف برگزار می‌شود و داتین به عنوان حامی چهارمین دوره این مسابقه حضور دارد و همراه دانشجویان خواهد بود. هدف از برگزاری مسابقه برنامه‌نویسی کدناک، افزایش مهارت‌های برنامه‌نویسی، کار تیمی و هنر حل مسئله شرکت‌کنندگان است و در سه بخش الگوریتمی، آموزشی و استراتژیک برگزار می‌شود.

«آرمان ساجدی‌نژاد»، مدیر توانمندسازی داتین که به‌عنوان سخنران در این رویداد دانشجویی حضور دارد، درخصوص حمایت داتین از کدناک گفت:

«هدف داتین، حمایت از دانشجویان مستعد و توانمند کشور در حوزه برنامه‌نویسی و همچنین گفت‌وگوی مستقیم با دانشجویان در مورد مسائل جاری صنعت فناوری اطلاعات است. ما در داتین تلاش می‌کنیم همواره ارتباط‌مان را با بدنه دانشگاه زنده نگه داریم و با توانمندسازی دانشجویان بتوانیم به رشد علمی و دانش آنان کمک کنیم. اعتقاد داریم رشد و توسعه سازمانی با حضور افراد توانمند و مستعد اتفاق می‌افتد.»

شرکت در این رویداد به‌صورت گروهی و در قالب تیم‌های دو نفره است و یکی از تفاوت‌های مهم این دوره کدناک با دوره گذشته، برگزاری مسابقه‌ای استراتژیک آمیخته با خلاقیت در کنار مسابقه مسئله‌محور است. این دوره از مسابقه، فارغ از سطح مهارت برنامه‌نویسی دانشجویان، می‌تواند برای همه جذاب و چالش‌برانگیز باشد؛ چرا که برای به‌دست آوردن بهترین استراتژی در این بازی، خلاقیت حرف اول را می‌زند.

عنوان سخنرانی مدیر توانمندسازی داتین، آشنایی با مسیرهای شغلی داتین است و می‌خواهد در چهارمین دوره مسابقه کدناک به طرح مطالبی در خصوص فرصت‌های شغلی شرکت‌های IT حوزه بانکی بپردازد.

همچنین «لیلا نعمتی احمد آباد»، مالک سرویس خدمات اجتماعی و ارتباطی داتین به‌عنوان منتور در این مسابقه حضور دارد تا با انتقال تجربه و دانش خود، شرکت‌کنندگان را برای رسیدن به پاسخ درست راهنمایی کند.

برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت این مسابقه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی