ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رضوانی تانک هیبریدی
اخبار خودرو

هیولای سبز رضوانی به بازار رسید؛ تانک هیبریدی به مشتریان تحویل داده شد

رضوانی تحویل نسخه هیبریدی از تانک را آغاز کرد. این نسخه از تانک مثل شاسی، از نظر فنی نیز با جیپ رانگلر اشتراک دارد.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

رضوانی تحویل نسخه هیبریدی از شاسی‌بلند پرسروصدای تانک را آغاز کرد. این نسخه از تانک مثل شاسی، از نظر فنی نیز با جیپ رانگلر مشترک است و از همان پیشرانه متعلق به 4xe سود می‌برد. این پیشرانه شامل یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر و دو موتور برقی می‌شود.

پیشرانه رضوانی تانک هیبریدی در مجموع 375 اسب بخار قدرت و 639 نیوتن متر گشتاور دارد. اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، باید بگوییم موتور 2 لیتری 270 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. موتور برقی موجود روی محور جلو 44 اسب بخار و موتور برقی حاضر روی محور عقب 134 اسب بخار قدرت دارد. هر دوی این موتورها توسط پک باتری 17 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شوند. این باتری از نوع لیتیوم یونی است.

رضوانی تانک هیبریدی

مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

در داخل کابین، رضوانی تانک هیبریدی تا حد زیادی به جیپ رانگلر وفادار باقی مانده و شباهت انکارناپذیری با آن دارد. البته در این بین رضوانی سعی کرده با استفاده از چرم ناپای عسلی و تزئینات با کیفیت‌تر، کمی محصول خود را متمایزتر از رانگلر کند.

رضوانی تانک هیبریدی

قیمت رضوانی تانک هیبریدی

رضوانی تانک هیبریدی حامل برچسب قیمتی 183500 دلار است. نگاهی به سایت اصلی کمپانی حکایت از آن دارد قیمت تانک از 175 هزار دلار شروع می‌شود. در صورت انتخاب پیشرانه هیبریدی که یک آپشن به‌حساب می‌آید، 8500 دلار دیگر به این رقم اضافه می‌شود.

رضوانی تانک هیبریدی

با چنین رقمی باید گفت تانک هیبریدی نسبت به نسخه 707 اسب بخاری مجهز به موتور هلکت خیلی قیمت کمتری دارد و 75 هزار دلار از آن ارزان‌تر است. این نسخه در مقایسه با نسخه 1000 اسب بخاری مجهز به موتور داج دیمن نیز 95 هزار دلار هزینه کمتری به مشتری تحمیل می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی