ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 90
موبایل

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

گوشی‌های این سری آنر به سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شوند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

گوشی‌های سری آنر 90 در تاریخ 20 مه (8 خردادماه) رسماً معرفی خواهند شد. اکنون تصاویر زنده‌ای از این سری منتشر شده است که برخی عناصر طراحی و گزینه‌های رنگی دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. علاوه‌براین، در گزارش دیگری مشخصات مربوط به دوربین، باتری و نمایشگر دستگاه‌ها فاش شده است.

تصاویر منتشرشده از گوشی‌های آنر 90 و 90 پرو که توسط یک منبع قابل اعتماد در Weibo به اشتراک گذاشته شده‌اند، این دستگاه‌ها را در چهار گزینه رنگی جذاب نقره‌ای، آب، سبز و مشکی نشان می‌دهند. تفاوت قابل‌توجهی که در این دستگاه‌ها دیده می‌شود، به بریدگی بالای نمایشگر آن‌ها مربوط می‌

شود که در نسخه استاندارد آنر 90 به شکل یک حفره و در نسخه پرو به شکل یک بریدگی کپسولی دیده می‌شود.

همچنین هر دو دستگاه در لبه‌های خود دارای حاشیه‌های بسیار باریکی هستند که این ویژگی جذابیت کلی دستگاه را افزایش می‌دهد.

روی پنل پشتی هر دو دستگاه شاهد دو ماژول جداگانه برای دوربین‌ها هستیم که ظاهراً سه سنسور و یک فلاش را در خود جای داده‌اند. از نظر طراحی نیز این ماژول‌ها تفاوت نسبتاً کوچکی با یکدیگر دارند و یکی از دستگاه‌ها دارای ماژولی کاملاً گرد و دیگری دارای ماژولی مستطیلی‌شکل با لبه‌های گرد است.

مشخصات سری آنر 90

درباره مشخصات دستگاه‌ها، آنر از طریق حساب Weibo خود اعلام کرده است که این گوشی‌ها به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. هرچند این موضوع اعلام نشده، اما احتمالاً شاهد سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ خواهیم بود که آنر 80 پرو از آن بهره می‌برد. البته Digital Chat Station نیز ادعا کرده که وضوح سنسور به 160 مگاپیکسل محدود نخواهد شد و چینی‌ها این‌بار از تمام پتانسیل آن استفاده می‌کنند.

علاوه‌براین، آنر 90 و آنر 90 پرو دارای نمایشگری خواهند بود که در آن از فناوری مخصوص برای محافظت از چشم استفاده شده است و به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شوند.

بااین‌حال، انتظار می‌رود که اکثر مشخصات اصلی سری آنر 90 بدون تغییر باقی بماند. به عنوان مثال، گفته شده است که آنر 90 پرو رده‌بالا مانند مدل قبلی خود همچنان از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. باید دید که آنر قصد دارد گوشی‌های جدید را با افزایش قیمت وارد بازار کند یا این دستگاه‌ها دارای همان برچسب قیمت مدل‌های قبلی خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی