ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو

تکنولوژی همیشه برنده‌ست! | تک‌تاک

تک‌تاک اپیزود ۱۸۰

در اپیزود ۱۸۰ از برنامه تک‌تاک از صحبت‌های وزین مومن نسب دبیر ستاد امر به معروف (نهاد مرتبط با تصمیم‌گیری در رابطه اینترنت!) صحبت کردم که تاکید دارد اینترنت نباید دیگر وصل شود. جالب است بدانید همین شخص پیش از این مدعی بود خرید ۲ گیگابایت اینترنت منجر به بارداری یک دانش‌آموز دبستانی شده بود؛ اینترنتی که اکنون دولت همین شخصی که دبیری ستاد امر به معروفش را بر عهد دارد، تحت عنوان اینترنت پرو به صغیر و کبیر می‌فروشد. درنهایت چیزی که امثال این فرد در نظر نمی‌گیرند، سرعت پیشرفت تکنولوژی است که هیچ کسی در جهان نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. باشد تا از تکنولوژی درس بگیرید.

این ویدیو با همکاری دیوار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش کالا و خدمات در ایران تهیه شده است. برای خرید و فروش هر محصولی می‌توانید به وب‌سایت divar.ir مراجعه کنید.اسپانسر دوم این برنامه کیف پول من است که به شما اجازه می‌دهد بیش از ۳۰۰۰ هزار رمز‌ارز را خرید و فروش و از سرمایه خود محافظت کنید.

تماشای ویدیو در آپارات

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2228 مورد)
  • Hny
    Hny | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    بریم که داشته باشیم:)

  • RayaT
    RayaT | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    کاور چقدر خوبه... و غمناک.

  • ehsxxun
    ehsxxun | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    4 روز منتظر ویدیو امشب بودم

  • Rahi_
    Rahi_ | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    از بچگی دوست داشتم کامنتم لایک بخوره:)

  • TheMehrzad
    TheMehrzad | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    تنها چیزی که این روزا ارومم میکنه تک تاکه

  • Reza13881
    Reza13881 | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    کامنت اول
    مانی کو

    • hannah_hmv
      hannah_hmv | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

      اولش گفت دیگه

  • Desire
    Desire | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    خیلی تامنیل ناراحت کننده ای هست💔😢

  • 34455hisao
    34455hisao | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    هورا ویدئو 🎉

  • Ali_G_Samimi
    Ali_G_Samimi | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    1

  • Kia_Ebram
    Kia_Ebram | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    نفر اول

    • Ramanos
      Ramanos | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

      آفرین نازیچه به خواسته ت رسیدی
      اگه تو جنگ بودی برلین سقوط نمیکرد

      • Kia_Ebram
        Kia_Ebram | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

        منظورت چیه

        • Ramanos
          Ramanos | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

          هیچی عیرانشهری

          • Kia_Ebram
            Kia_Ebram | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

            ایشان پیروزی نهاوندی است همان ابولولو که عمر به قتل رساند

    • 34455hisao
      34455hisao | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

      😨😧 سیبیل مسواکی

    • VISCOVER
      VISCOVER | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

      🦭

  • BackInBlack
    BackInBlack | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    نفس عمیق بکش دم بعدش بازدم

  • MyRp
    MyRp | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    اتفاقا به همین خاطر هست که چند هزارتا کامت می گیره

  • Mehrad_2026
    Mehrad_2026 | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    من تلاش می‌کنم تبلیغات بین ویدیو را کامل ببینم چون به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید کامل تبلیغ توی آپارات به دیجیاتو پول پرداخت میشه البته به شرطی که تبلیغ رو رد نکنی و تا آخر ببینی

  • tanha_mian_afkar_dard_nak
    tanha_mian_afkar_dard_nak | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    :))) مممنونم از هم دردیت چشم...

  • Aboolfazl86
    Aboolfazl86 | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    سلام رفیق حقیقتا نمی‌شناسمت و تو هم منو نمیشناسی ولی اگه نمی‌دونم مشکلت یچی مثل تنهایی و افسردگی سر این روزاست من یه گروه نقلی دارم شاید کمی از ین روزا درت بیاره
    صادقانه اصلا هم قصد تبلیغ ندارم فقط تنها کاریه که از دستم بر میاد خواستی بیای اونجا چت کنی تو ایتا به این آیدی پیام بده«@M4KHL4S»
    ادمین خواستی تایید کن خواستی نکن بازم میگم قصد تبلیغ نیست

  • Paparnaz
    Paparnaz | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    قرصات ارتباطی ب حالت داشته و تو دیگه نخوردی؟
    که اگر آره، حتما ادامه بده با نظر پزشکت
    شروع کن ب نوشتن.
    احساساتت و افکارتو بنویس
    نوشتن خیلی جواب میده، بت قول میدم
    ی روز ب خودت میای و میبینی خودت ناجی خودت شدی دیگه افکار ترسناک نداری
    ی پیشنهاد دیگه هم اینه ک ب افکارت ب چشم ایده های هنری نگاه کن همونا رو تبدیل کن ب داستان های ترسناک از بیانشون و نوشتنشون نترس وقتی بنویسی اثرش خنثی میشه تبدیل میشه ب ی فانتزی و تمام.

  • Folani
    Folani | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵

    نه به قول کوروش رفته عرق دو تقطیره بگیره
    البته گلاب منظورمه آخه هفته گلاب گیریه =))))))

  • دیبا بابایی
    دیبا بابایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    بالا بالا بالا :)))

  • دیبا بابایی
    دیبا بابایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    اولویتم ارائه محتوای با کیفیت به شماست 😊 اینترنت وصل شد شما بزنید من دنبال می‌کنم

  • TO3
    TO3 | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    نمیدونم چجوری انتخاب میکنن که کی لیاقت داره و کی لیاقت نداره برای اینترنت پرو
    خیلی مسخرن

  • MHGilvary
    MHGilvary | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    دوست عزیزم ایده ژورنال نویسی که گفتی رو خیلی دوست داشتم و حتما اجراش میکنم
    ایا وب سایتی رو هم میشناسی که موزیک ها رو با لیریکش بزاره تا که من بتونم اون ها رو هم تمرین کنم ؟ متشکرم از کمکت
    من در زبان های اینگلیسی و المانی و فرانسوی در سطوح B2 به بالا هستم و در زبان های ایتالیایی و ژاپنی در سطح A1 .
    از توجهت به کامنتم و پاسخی که دادی هم متشکرم و اگر هم کمکی از من بر میامد خوشحال میشم که کمکت کنم

  • K-T-K-N-HAMASHOON
    K-T-K-N-HAMASHOON | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    گفتم با حال و هوای این روزا سِتِشون کنم

  • Yurili
    Yurili | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    اره حق با توعه خیلی از رنگ های سرد استفاده کردم، هنوز خیلی از تئوری رنگ سر در نمیارم برای همین نقاشیام از نظر رنگ امیزی یا خیلی سرد میشن یا خیلی گرم
    خیلی ممنون بابت نظرت:>

  • Yurili
    Yurili | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    خیلی ممنونم از راهنماییت
    بله حق با تو هست رنگ هایی که برای سایه زدن استفاده میکنم خیلی مناسب نیستن من خیلی هنوز با تئوری رنگ ها خو نگرفتم:(
    خیلی ممنونم از نظرت

  • VISCOVER
    VISCOVER | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵

    پس با عرقو گلاب رفته کویر

  • Im_miuz
    Im_miuz | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵

    آخ اخ اره اون شماره های تک تاک ام یه سنت فراموش شده تک تاکه

  • WhereAreYou
    WhereAreYou | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵

    دهنت سرویس 😂 این چی بود گفتی

  • hamideh-
    hamideh- | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵

    از اقای قاسمی تقاضا دارم هر کجا که هستن
    یه چند کیلو کافور بگیرن بیان بریزن روی کامنتا😭😂

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    کافور فقط رو ما پسرا تأثیر داره

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    ایشون دیگه با مانی فقط مشکلش حل میشه

  • pccenter-nbs
    pccenter-nbs | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    من جای ادمین بودم از سایت بلاکت می کردم

  • pccenter-nbs
    pccenter-nbs | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    این یارو رو میگم که کامنت اصلی رو گذاشته
    به تو بر نخوره یه وقت

  • hamideh-
    hamideh- | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    بد شد که

  • hamideh-
    hamideh- | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    دارک شد

  • Ikl
    Ikl | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    مهاجرانی + پنی وایز =پنی جرانی

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    خب منم مو هام مثل مانیه
    چرا من نه ؟
    حسودی ...

  • Mehrdadddddd
    Mehrdadddddd | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    من فعال نکردم چون بی معنیه اینترنت داشتن در حالتی که بقیه ندارن ( حداقل درصد بالایی ندارن ) . البته تحقیر به تمام معناس خرید اینترنت ۵ برابر قیمت و احراز هویت و هزار داستان دیگه ...
    سیستم به اندازه کافی به هممون برچسب میزنه
    خودمون همدیگه رو تیکه پاره نکنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همچنین می‌توانید جهت آگاهی از آخرین اخبار در حوزه تکنولوژی و اطلاع از بروزرسانی دیجیاتو مارا در شبکه‌های اجتماعی زیر نیز دنبال کنید. خوشحالیم که همراه ما هستید.