ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ 2
تکنولوژی

نسل بعدی کنسول بازی نینتندو احتمالاً سال 2024 از راه می‌رسد

نینتندو سوییچ 2 احتمالاً با نمایشگر LCD در تعطیلات کریسمس 2024 روانه بازار خواهد شد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی کنسول بازی نینتندو هستیم و حالا جدیدترین شایعه، از معرفی این محصول که احتمالاً نینتندو سوییچ 2 نام دارد، در سال آینده میلادی خبر می‌دهد.

طبق گزارش جدید VGC، نینتندو می‌خواهد کنسول بازی جدیدش را در تعطیلات کریسمس 2024 روانه بازار کند.

کنسول نینتندو سوییچ 2 در راه است؟

به گفته منابعی که با VGC صحبت کرده‌اند، کنسول جدید نینتندو می‌تواند یک نمایشگر LCD ارزان‌تر از پنل OLED مورد استفاده در نسل کنونی سوییچ داشته باشد و به استفاده از اسلات کارتریج ادامه می‌دهد.

کنسول نینتندو سوییچ 2

ظاهراً یکی از دلایلی که مدیران نینتندو می‌خواهند سال آینده میلادی کنسول جدیدشان را روانه بازار کنند، عدم تداخل این تاریخ با زمان عرضه نسل بعدی کنسول سونی و مایکروسافت است. نینتندو در زمان عرضه نسل اول سوییچ، به‌خاطر هم‌زمانی با کنسول ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس و پلی‌استیشن 5، با مشکل کمبود موجودی روبه‌رو شد.

فروش کنسول سوییچ در ماه‌های اخیر روند ثابتی داشته است که نشان می‌دهد دیگر جذابیت اولیه را برای گیمرها ندارد. همچنین با عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی مایکروسافت، سونی و ولو، رقابت در بازار سنگین‌تر هم می‌شود.

طبق گزارش VGC، درحال‌حاضر کیت توسعه کنسول جدید نینتندو در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد و ظاهراً توسعه این کنسول به‌خوبی پیش‌ می‌رود. بااین‌حال، نمی‌دانیم این کنسول رزولوشن 4K دارد یا خیر و اینکه در بخش پردازنده و فضای ذخیره‌سازی بهبودی را تجربه می‌کند یا خیر.

اگر واقعاً نینتندو برنامه‌ای برای عرضه کنسول سوییچ 2 در سال آینده میلادی داشته باشد، باید در ماه‌های آینده منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره این کنسول باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی