نوسان تتر در مرز ۱۹۰ هزار تومان
تتر امروز در صرافیهای رمزارزی بین ۱۸۸ هزار تا ۱۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان در نوسان است.
تتر در معاملات امروز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ در صرافیهای رمزارزی حوالی ۱۹۰ هزار تومان معامله میشود. همزمان، مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخهای جدید حواله ارز از جمله دلار، یورو و درهم را اعلام کرد.
در بازار رسمی، مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت فروش حواله دلار آمریکا را ۱۴۴ هزار و ۸۷۴ تومان و قیمت خرید حواله دلار را ۱۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام کرد.
بر همین اساس، فروش حواله یورو با نرخ ۱۶۹ هزار و ۸۹۳ تومان و خرید آن با قیمت ۱۶۸ هزار و ۳۶۴ تومان ثبت شد.
همچنین فروش حواله درهم امارات به ۳۹ هزار و ۴۴۸ تومان رسید و قیمت خرید حواله درهم نیز ۳۹ هزار و ۹۳ تومان اعلام شد.
مقایسه با معاملات شنبه ۱۲ اردیبهشت نشان میدهد نرخ فروش حواله دلار در مرکز مبادله از ۱۴۲ هزار و ۳۳۲ تومان به ۱۴۴ هزار و ۸۷۴ تومان افزایش یافته است. در همین مدت، تتر نیز از محدوده ۱۸۲ هزار تومان به نزدیکی ۱۹۰ هزار تومان رسیده است.
تتر امروز در صرافیهای رمزارزی بین ۱۸۸ هزار تا ۱۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان در نوسان است.
| صرافی رمزارزی | قیمت تتر |
| نوبیتکس | ۱۸۸ هزار و ۷۰۴ تومان |
| والکس | ۱۸۸ هزار و ۳۵۴ تومان |
| تترلند | ۱۸۹ هزار و ۵۵۰ تومان |
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
روسیه 4 سال جنگ کرد ارزش پولیش بالا اومد
تلگرام و اینا که بسته هست حتما کار بله و صوپر اپلیکیشن هاس
قشنگ به سمت 200 طولانی مدت 300
تِر خورد تو تتر.
خداروشکر که هرروز داره ارزش پول ما بیشتر میشه
اگه اشتباه نکنم حقوق وزارت کار امسال هجده میلیون تعیین شد، یعنی کمتر از یه صد دلاری.
الان نگاه کردم 190 هزار و خورده ای بود. یعنی به نیم ساعت نرسید رفت بالاتر
سلام موبایل من که شیائومی هست بعد از قطع اینترنت کم کم افت عملکرد رو احساس میکردم تا امروز که خیلی خیلی لگ و باگ داره و اذیت میکنه یعنی قبل از قطعی اینترنت اینطوری نبودش. درست تو همین موقع افت عملکرد باتری هم خودشو نشون داد و الان که باهاش کار میکنم هم کنده و هم داغ میکنه . ایا به باتری یا به اینترنت برمیگرده این عملکرد؟
اره دقیقا بعضی وقتا مجبورم گوشی رو چند بار ری استارت کنم تا درست کار کنه.
تئوری من اینکه دیتا هایی که از کاربر جمع می کرده تو گوشی مونده و حافظه گوشی داره پر میشه بدون اینکه متوجه بشیم(البته این ساخته تخیل ام بود)
راجب باتری هم لپ تاپ من باتریش بعد از قطعی اینترنت به مشکل خورده خیلی سریع ظرف ۲ ۳ ساعت تموم میشه قبلش همیشه تا ۵ ساعت اینا شارژ میداد
گوشی من (شیائومی) هم وقتی بلند میشم میبینم خیلیییییییی داغ کرده با اینکه اینترنت خاموش بوده هیچ برنامه ای هم تو بکگراند فعال نبوده واقعا نمیدونم مشکل چیه
سلام
برو تو تنظیمات ببین آیا برنامهای هست که بیشتر از حد نیاز مشغول مصرف باطری باشه یا نه