ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هیوندای النترا
رپورتاژ آگهی

هیوندای النترا خودرویی با آپشن‌های جذاب

هیوندای النترا در بخش سواری‌های کوچک با خودروهایی چون هوندا سیویک و تویوتا کرولا رقابت می‌کند. النترا خودروی زیبا و مجهز و یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کره ای است. اولین سری از این خودرو در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هیوندای النترا در بخش سواری‌های کوچک با خودروهایی چون هوندا سیویک و تویوتا کرولا رقابت می‌کند. النترا خودروی زیبا و مجهز و یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کره ای است. اولین سری از این خودرو در سال ۱۹۹۰ عرضه شد که در ابتدا یک سدان بود و در بازار جهانی فروش قابل قبولی داشت. محصولات هیوندای همواره در مدت کمی پس از عرضه جهانی، به ایران وارد می‌شوند و هیوندا الانترا ۲۰۱۷ هم وارد بازار ایران شده است.

آپشن‌های این خودرو شامل این موارد هستند: شیشه بالابر برقی، فرمان تلسکوپی، سیستم صوتی با USB و AUX، گرمکن صندلی جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، حافظه جانبی راننده، در صندوق عقب اتوماتیک، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، رادار نقطه کور، سیستم جهت یابی با مانیتور ۸ اینچی، روکش چرم صندلی‌ها و چراغ‌های HID جلو؛ علاوه بر این در مدل اتوماتیک آپشن‌هایی چون: سانروف، دوربین پشتی، صفحه نمایش ۸ اینچی، بلوتوث، کروز کنترل و کاپوت عایق برای سکوت بیشتر را دارا است.

طراحی داخلی خودرو هیوندای النترا حس مدرن و خوشایندی دارد به طوری که دکمه‌ها واقعاً ساده هستند و همین سادگی باعث شده که صدای کلیک دکمه‌ها شنیده نشود و سیستم و صفحه نمایش منظم و زیبایی داشته باشد. از طریق اتصال به موبایل‌های با سیستم اندروید و اپل رانندگان می‌توانند با گوشی خود کنترل ماشین را به دست گرفته و از نقشه‌های مختلف و بازی‌ها استفاده کنند و یا آهنگ‌های موجود در گوشی خود را پخش کنند.

کابین از جنس پلاستیک سفت و سخت ساخته شده است؛ برخلاف دسته وسط، دسته کنار راننده از پلاستیک با کیفیت بد ساخته شده و اصلا جای خوبی برای گذاشتن آرنج نیست. در زمان کمبود فضا (مثلاً زمانی که خودرو بین دو خودروی دیگر پارک شده باشد) سوار شدن در صندلی عقب کار مشکلی است و علت آن این است که درهای عقب بیش از اندازه بزرگ هستند.

هیوندای النترا اکو از موتور توربو ۱.۴ لیتری به همراه سیستم انتقال ۲ کلاچه ۷ سرعته استفاده می‌کند؛ در حالی که هیوندا النترا قدرت خود را از موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری دریافت می‌کند و با ۱۴۷ اسب بخار، خیلی سریع و چابک نیست. اما انتقال اتوماتیک ۶ سرعته معمولا با موتور ۲ لیتری عرضه می‌شود که آپشن خیلی خوبی هم هست و باعث می‌شود خودرو حرکت نرم و روانی داشته باشد.

در مورد کیفیت سواری النترا می‌توان گفت که عملکرد خیلی خوبی دارد؛ در دست اندازها اثر برخورد به خوبی حس می‌شود و گاهی اوقات حالت شناور و سبک پیدا می‌کند. واقعی‌ترین نقص دینامیک الانترا فرمان منفصل آن است؛ تنها زمانی متوجه می‌شوید فرمان خودرو به چرخ‌های جلو متصل شده است که خودرو را به طرفین منحرف کنید در این صورت هیچ بازخورد و اتصالی از طریق فرمان به دستان راننده منتقل نمی شود؛ این مدل هیوندای همچنین در پیچ ها چابکی خوبی ندارد و در هنگام دور زدن سختی و چسبندگی زیادی دارد؛ در واقع ارتباط پویا و دوطرفه بین خودرو و راننده وجود ندارد. فرمان سبک الانترا حرکت در پارکینگ را برای این خودرو خیلی آسان کرده است. حرکت النترا را می‌توان با سه حالت رانندگی کنترل کرد: حالت اسپرت فرمان را سنگین می‌کند و واکنش پدال‌ها بیشتر می‌شود ، حالت اکو به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهید همان حالت نرمال را فعال کنید.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌روند برای خرید و فروش خودرو هیوندای النترا به آگهی های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی