ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اینسیگنیا، سدان لوکس اپل

شرکت اپل در سال 2008 یک محصول سدان خانوادگی لوکس 5 نفره به نام اپل اینسیگنیا یا اینزیگنیا ( opel insignia) به بازار جهانی عرضه کرد، که تولید آن تا به امروز ادامه دارد. این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت اپل در سال 2008 یک محصول سدان خانوادگی لوکس 5 نفره به نام اپل اینسیگنیا یا اینزیگنیا ( opel insignia) به بازار جهانی عرضه کرد، که تولید آن تا به امروز ادامه دارد.

این خودروی لوکس در ایران توسط توان خودرو جی عرضه می شود.

در این مقاله به بررسی این سدان خانوادگی می پردازیم. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپل اینسیگنیا با ما همراه باشید و اگر تمایل به خرید این خودرو دارید به سایت دیوار، که بزرگترین سایت و مرجع  اینترنتی خرید و فروش خودرو در ایران است، مراجعه نمایید. تا در آنجا با بررسی آگهی ها از قیمت این خودرو در بازار ایران مطلع شوید و خودروی مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن خریداری نمایید.

بررسی فنی اینسیگنیا:

این خودرو با دو موتور 2.8 لیتری و 2 لیتری  توربو تولید می شود، که موتور 2 لیتری آن با چهار سیلندر وارد ایران می گردد. این موتور دو لیتری، 350 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه قدرت دارد و جعبه دنده آن ۶ سرعته اتوماتیک از نوع ترونیک است. حداکثر سرعت ماشین اینسیگنیا 254 کیلومتر در ساعت است،  که شتاب 0 تا 100 را  در 7.7 ثانیه طی می کند.

وزن این خودروی لوکس اپل 1633 کیلوگرم است.  مصرف سوخت ترکیبی این ماشین 8.3 لیتر در صد کیلومتر است و میزان آلایندگی آن euro 5 می باشد.

امکانات ایمنی و رفاهی اینسیگنیا:

این محصول سدان خانوادگی شرکت اپل، 8 کیسه هوا، دوربین 130 درجه در غرب، حسگر های  پارک جلو و عقب، ESP، ترمز ABS و EBP، ترمز موتور TC و ترمز پارک الکتریکی، حسگر باران و حسگر فشار باد لاستیک، پشت سری های هوشمند در تصادف و کروز کنترل دارد، که باعث ایمنی بالای این خودرو می گردند.
صندلی عقب تاشو، برف پاک کن یخ زدا، چراغ های جلو ی هوشمند و حساس به خطوط جاده و خودرو های عبور کننده رو به رو، سقف سانروف، تنظیم برقی صندلی جلو، جایگاه مخصوص صندلی کودک، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، تهویه مطبوع دوگانه همراه با حسگر کیفیت هوا و فیلتر ورودی هوا برای سرنشینان عقب، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم الکترونیکی، ورود و استارت بدون کلید از جمله امکانات رفاهی اپل اینسیگنیا هستند.

بررسی فنی مدل 2018 اپل اینسیگنیا :

وجود موتور 1.6 لیتری توربو مجهز به فیلتر ذرات هوا  باعث شده که مدل 2018 اپل اینسیگنیا  بتواند استاندارد آلایندگی EURO 6D TEMP را دریافت کند.

قدرت این موتور 200 اسب بخار است و با این قدرت گشتاور 280 نیوتون بر متر تولید میکند و سرعت 235 کیلومتر در ساعت دارد و شتاب 0 تا 100 را در 7.7 ثانیه طی میکند. جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دارد و مصرف بنزین آن در حالت ترکیبی، 6.3 لیتر در 100 کیلومتر است.

امکانات رفاهی مدل 2018 اپل اینسیگنیا:

وجود سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، هشدار تصادف از جلو و تشخیص عابران، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تهویه دوگانه و ورود بدون کلید و همچنین صفحه نمایش ۸ اینچی اپل کارپلی اتو و کنترل صوتی از جمله امکانات رفاهی  این محصول اپل هستند که تجربه دل انگیزی برای سرنشینان فراهم می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی