ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید آنلاین چگونه خرید حضوری بلیط سفر را محدود کرد؟

برای اهالی دنیای تکنولوژی که برای انجام امور شخصی، آموزشی، اداری و ... خود از اینترنت کمک می‌گیرند، این یک امر عادی است که برای خرید بلیط سفر نیز، تنها به شیوه‌های آنلاین اقدام کنند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای اهالی دنیای تکنولوژی که برای انجام امور شخصی، آموزشی، اداری و ... خود از اینترنت کمک می‌گیرند، این یک امر عادی است که برای خرید بلیط سفر نیز، تنها به شیوه‌های آنلاین اقدام کنند و رنج مراجعه حضوری برای خرید بلیط را به جان نخرند.

حقیقت این است که خرید آنلاین بلیط سفر از بلیط قطار گرفته تا هواپیما، اتوبوس و حتی تورهای مسافرتی، شرایط خرید سریع، آسان و امن بلیط سفر و تور مسافرتی را فراهم می‌کند؛ البته به شرطی که بلیط سفر را از وبسایت‌های معتبر خریداری کنیم.

علی بابا در این زمینه معتبرترین فروشنده آنلاین بلیط سفر و تورهای مسافرتی است که با ارائه اپلیکیشن خرید بلیط در دو نسخه iOS و اندروید، شرایط خوبی برای خرید بلیط سفر فراهم کرده است.

شما می‌توانید تنها با چند کلیک بلیط سفر خود را از طریق اپلیکیشن علی بابا خریداری و هزینه را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. اگر هم به خرید از وبسایت علی بابا علاقمندید، می‌توانید برای خرید بلیط سفر به تمام مقاصد داخلی و خارجی بلیط آنلاین خریداری کنید. به عنوان مثال برای خرید تور قبرس شمالی، بلیط پرواز تهران فرانکفورت، بلیط اتوبوس و قطار به تمام مقاصد ایران می‌توانید روی علی بابا و خدمات پشتیبانی شایسته آن حساب کنید.

تنوع بالا یکی از ویژگی‌های اصلی سرویس تور علی بابا است که کاربر را به قدرت انتخابی فوق‌العاده مجهز می‌کند. در این سرویس با انتخاب مبدا، مقصد و بازه زمانی دلخواه، گستره متنوعی از انتخاب‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد و در واقع، شما سفرتان را با توجه به علایق و نیازهایتان، شخصی‌سازی و طراحی می‌کنید.

از طرفی، با وجود پیشرفت فناوری و توسعه امکانات و سرویس‌های آنلاین، هنوز هم به دلایل گوناگون، نیازمند مشورت و کمک گرفتن از عامل انسانی هستیم و یکی از دغدغه‌های مشترک ما در خریدهای اینترنتی، پشتیبانی و پاسخگویی مجموعه مربوطه است. این مساله از دید علی بابا پنهان نمانده؛ اگر برای خرید بلیط سفر، علی بابا را انتخاب کنید، یک «سفریار» اختصاصی قبل و در طول سفر همراه‌تان خواهد بود و به صورت رایگان به سوالات و دغدغه‌های شما پاسخ خواهد گفت.

قیمت‌های شفاف، رقابتی و مقرون به صرفه ویژگی دیگر علی بابا است که به کاربران امکان مقایسه و قدرت انتخاب می‌دهد.

این ویژگی‌ها در کنار هم باعث می‌شود که پیشنهاد کنیم، اگر دنبال برنامه‌ریزی یک سفر خاطره‌انگیز، مطمئن، آسان و ارزان برای تعطیلات بعدی هستید، حتما علی بابا را امتحان کنید. همچنین برای استعلام قیمت بلیط سفر، مانند استعلام قیمت بلیط اتوبوس، می‌توانید از علی بابا کمک بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی