ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

باغ بهشت پارادایس هاب؛ بهشتی زمینی برای کار کردن و لذت بردن

شعبه باغ لارک یا باغ بهشت پارادایس هاب امکانات زیادی دارد و استارتاپ‌های مختلف برای کار اشتراکی می‌توانند در آنجا مستقر شوند. برای جانمایی، معماری و طراحی فضای پارادایس هاب ایده‌های خاصی وجود داشته و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شعبه باغ لارک یا باغ بهشت پارادایس هاب امکانات زیادی دارد و استارتاپ‌های مختلف برای کار اشتراکی می‌توانند در آنجا مستقر شوند. برای جانمایی، معماری و طراحی فضای پارادایس هاب ایده‌های خاصی وجود داشته و سعی شده است فضا به گونه‌ای ساخته شود تا خلاقیت افراد در آنجا پرورش پیدا کند.

فضای کار اشتراکی پارادایس هاب

شما از فضایی که می‌خواهید با همکاران خود در آن دور هم جمع شوید و ایده‌های نو پیدا کنید و آن‌ها را پرورش دهید چه انتظاری دارید؟ اصلا کجا کار کنیم که بهترین راندمان و عملکرد ممکن را داشته باشیم؟

آدرس و تلفن

با آدرس و دسترسی به شعبه باغ بهشت پارادایس هاب شروع می‌کنیم. این شعبه در حوزه شمال شرقی تهران است. در منطقه آجودانیه بعد از چهار راه اوشان وارد کوچه ابوالفضل سمیعی می‌شوید و به ساختمان باغ بهشت می‌رسید. تلفن شعبه باغ بهشت 22804183 است.

آب و هوای مناسب

این ناحیه آب و هوای بسیار خوبی در تهران دارد و اکثر اوقات از آلودگی‌های ایجاد شده در تهران مخفی می‌ماند. شما در باغ بهشت پارادایس هاب می‌توانید نفس‌های عمیقی بکشید. حتما خبر دارید که آب و هوای خوب روی خلاقیت تأثیر بیشتری می‌گذارد؟

فضای کار اشتراکی پارادایس هاب

فضای سبز فوق‌العاده زیبایی در محوطه باغ بهشت ایجاد شده که می‌تواند به کارآفرین‌ها کمک زیادی کند تا از غوغای شهری دور باشند و بتوانند ایده‌های بکر خود را پرورش دهند.

دسترسی

نکته بعدی دسترسی به پاردایس هاب، شعبه باغ بهشت است. شما از ترافیک ایجاد شده در مرکز شهر به دور هستید و در صورتی که ماشین داشته باشید می‌توانید به راحتی به آن برسید. همچنین دسترسی حمل و نقل عمومی به باغ بهشت از طریق ایستگاه‌های مترو به راحتی امکان‌پذیر است.

معماری

معماری هنر ایجاد فضا است. معماری درست و اصولی باید بتواند دقیقا همان عملکرد و حس و حالی که شما انتظار دارید را برآورده سازد. یک لحظه با خودتان تصور کنید اگر می‌خواستید یک فضای جذاب برای کار خود بسازید، چه شکلی بود؟

فضای کار اشتراکی پارادایس هاب

بنای پارادایس هاب در باغ بهشت، تلفیقی از معماری مدرن و ایرانی است. هم بخش نوستالژیک ذهن شما را درگیر می‌کند و هم حس و حال مدرنی به آن می‌بخشد. اصلا این همان چیزی است که در فضای کاری استارتاپ‌ها باید وجود داشته باشد. شما باید احساسات افرادی که می‌خواهید برای آن‌ها خدماتی را ارائه کنید، بشناسید و چه چیزی بهتر از آن‌که خودتان هم همان حس و حال را داشته باشید؟

علاوه بر این شما باید به روز باشید، از دیگران عقب نمانید و از تکنولوژی‌های روز در فضای کاری خود استفاده کنید. ساختمان پارادایس هاب در باغ بهشت تمام آن چه را که شما می‌خواهید از نظر عملکردی و ذهنی برآورده می‌کند.

امکانات پارادایس هاب شعبه باغ بهشت

استانداردهای مختلفی برای ساخت فضاهای کار اشتراکی وجود دارد. وجود برخی فضاها الزامی است و نبودن آن باعث می‌شود تا فضای کار اشتراکی آن گونه که باید، نباشد و به نتیجه مطلوب نرسد. در پارادایس هاب تلاش شده تا علاوه بر فضاهای لازم، از فضاهای تکمیلی هم استفاده شود تا راندمان کاری افراد بالاتر برود. خیلی از اوقات برای همه ما پیش آمده با خودمان فکر کنیم کجا کار کنیم که بهترین خروجی را ارائه دهیم؟

فضای کار اشتراکی پارادایس هاب

حال اجازه دهید بررسی کنیم ببینیم شعبه باغ بهشت چه امکاناتی دارد.

فضای کار اشتراکی

در شعبه باغ بهشت پارادایس هاب، برای ایجاد فضای کار اشتراکی مناسب از سه عدد دفتر اشتراکی 5 نفره، 15 نفره و 18 نفره استفاده شده است و افراد می‌توانند با توجه به تعداد افراد تیم خود و نیاز فضایی که دارند، هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند.

علاوه بر این 18 عدد صندلی اشتراکی و 30 عدد صندلی اختصاصی از دیگر امکانات موجود در مجموعه پارادایس هاب باغ بهشت است. این شعبه مجموعا 86 نفر ظرفیت دارد. میزهای مختلفی در فضای کاری قرار گرفته است که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اتاق جلسه

در برخی موارد امکان دارد ما نیاز به جلسات مختلفی با تیم کاری خود یا مشتریان و سایر همکاران داشته باشیم. پارادایس هاب به این موضوع نیز فکر کرده و برای حل آن، اتاق جلساتی در نظر گرفته که بسیار کاربردی است و می‌تواند در پیشبرد فعالیت‌های گروهی کمک فراوانی کند.

اتاق استراحت

فضای کار اشتراکی پارادایس هاب

من همیشه عادت داشتم در طول روز نیم ساعت تا 45 دقیقه استراحت کنم تا بتوانم ادامه روز را با توان بیشتری فعالیت کنم. در اکثر فضاهای شرکتی این امکان وجود ندارد و استراحت صرفا محدود به هنگام صرف ناهار و چای می‌شود؛ اما در پارادایس هاب اتاق استراحت تهیه شده که می‌تواند به بازسازی جسمی و روحی افراد کمک زیادی کند. همچنین شما می‌توانید در محوطه زیبای پارادایس هاب قدم بزنید و خستگی در کنید.

سایر امکانات

از جمله سایر امکانات موجود در پارادایس هاب می‌توان به اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ، اتاق آتریوم و نمازخانه اشاره کرد. هر کدام از این امکانات به نوبه خود می‌توانند سهم بزرگی در افزایش راندمان کاری هر مجموعه‌ای داشته باشد. مجموعه ‌این امکانات را در تنها در شرکت‌های بسیار بزرگ حرفه‌ای می‌توانید، مشاهده کنید اما پارادایس هاب تلاش کرده است تا با ایجاد این امکانات، شما را برای پاسخ به سؤال کجا کار کنیم؟ راهنمایی کند.

ثبت شرکت

یکی از نگرانی‌های افراد برای کار در پارادایس هاب و سایر فضا‌های کار اشتراکی این است که شاید با استفاده از این فضاها نتوانند شرکت خود را ثبت کنند؛ اما این مشکلات هم در مجموعه پارادایس هاب رفع شده و شما می‌توانید با دریافت اجازه نامه، شرکت خود را ثبت کنید و همچنین کد پستی معتبر این مجموعه را نیز در اختیار شرکت‌ها و ارگان‌هایی که با آن‌ها همکاری دارید، بگذارید.

امیدوارم توانسته باشیم تا به سؤالات و نگرانی‌های مختلف شما پاسخ داده باشیم و کمکی کرده باشیم تا پاسخ سؤال کجا کار کنیم خود را دریافت کنید.

آدرس: تهران، آجودانیه، بعد از چهارراه اوشان، کوچه ابوالفضل صمیع، باغ بهشت

تلفن: 22804183

ظرفیت:

  • صندلی اختصاصی 30 عدد
  • صندلی اشتراکی 18 عدد
  • دفتر شرکتی 3 عدد (5 نفره، 15 نفره، 18 نفره)

امکانات: اینترنت، فضای کار، پارکینگ، محل استراحت، کافی شاپ، اتاق جلسه، اتاق آتریوم، نمازخانه، کد پستی هم ارائه می شود. امکان دریافت اجاره نامه و ثبت شرکت وجود دارد.

قیمت: از 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان



دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

    این لینکی گذاشتید چرا این شکلیه
    نه قیمت ها هست که هیچی
    ایمیل و تلفن رو گرفت
    گفت تماس میگیریم

مطالب پیشنهادی