ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی‌تک؛ محیط کاری گوگل چگونه است؟

گوگل یکی از بهترین کمپانی‌ها برای کار در دنیاست که از جمعی ۱۳۵ هزار نفری از نخبگان سراسر دنیا تشکیل شده. با این حال فارغ از دست‌آوردهای این کمپانی، محیط و فرهنگ کاری آن هم زبان‌زد خاص و عام است. در این ویدیو به سراغ محیط کاری گوگل رفتم و از تجربیات کارمندان این کمپانی گفته‌ام.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

گوگل در وبسایت کاریابی گلس دور (Glass Door) امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ رضایت کارمندان راس گرفته است. این عدد خود گویای همه چیز است اما یک سری امکانات مشخصی که در این ویدیو به آن اشاره می‌کنم، مربوط به مقر اصلی گوگل در سان‌فرانسیسکو است که به آن «Google Plex» گفته می‌شود.

به صورت کلی کارمندانی که در گوگل و به خصوص در گوگل پلکس مشغول هستند به غذای رایگان، اسنک‌بار، ماساژور، باشگاه، استخر، کورس‌های رایگان و چندین و چند امکان دیگر دسترسی دارند. در کنار این‌ها فرهنگ چند ملیته، حقوق‌های بالا و خدمات پزشکی را نیز اضافه کنید. همچنین مهدکودک‌هایی برای فرزندان کارمندان در نظر گرفته شده تا مادران با خیالی راحت به محیط کاری خود بروند.

گوگل

البته اجازه دهید یک مورد از این ویژگی‌ها که در ویدیو نگفته‌ام و مختص شما خوانندگان است را توضیح دهم. در صورتی که یکی از کارمندان گوگل فوت شود، گوگل به مدت ۱۰ سال، نیمی از حقوق او را به خانواده آن شخص پرداخت می‌کند تا حداقل از نظر مالی به مشکل بر نخورند.

گوگل به واسطه امکانات بی‌نظیری که در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهد، هر سال جزو سه کمپانی برتر برای کار انتخاب می‌شود. با این حال هستند بسیاری از کارمندان که از کار کردن در گوگل ناراضی هستند و پس از مدتی با مشکلات عموما روحی مواجه می‌شوند. در رابطه با این مشکلات، در ویدیو فوق توضیح داده‌ام. در نتیجه پیشنهاد می‌کنم برای شناخت آن‌ها حتما ویدیو را تا انتها ببینید و آن را برای دوستان خود نیز بفرستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ps
    ps | ۹ فروردین ۱۴۰۲

    سلام. میشه محیط کاری اپل را هم ویدئو ش را بسازی

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.