ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با ارزانترین و گرانترین برلیانس h220 در بازار آشنا شوید

خرید برلیانس h220 به عنوان یک هاچ‌بک مدرن و زیبا می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای داشتن یک خودروی کوچک و جمع و جور باشد. این خودروها کیفیت ساخت نسبتاً قابل قبولی دارند و خدمات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید برلیانس h220 به عنوان یک هاچ‌بک مدرن و زیبا می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای داشتن یک خودروی کوچک و جمع و جور باشد. این خودروها کیفیت ساخت نسبتاً قابل قبولی دارند و خدمات پس از فروش آن‌ها هم مناسب است. به همین دلیل است که خرید و فروش برلیانس h220 در بازار هم به صورت اقساطی و هم به صورت نقدی صورت می‌گیرد و حتی نمونه‌های کارکرده آنها هم با قیمت پایین‌تر در بازار به فروش می‌رسند.

در این مطلب به دنبال رصد قیمت برلیانس h220 خواهیم بود و می‌خواهیم ببینیم که در شرایط فروش مختلف تغییر قیمت آنها به چه صورت خواهد بود.

خرید برلیانس h220 مدل ۹۷ چقدر هزینه دارد؟

با توجه به اینکه هنوز مدل ۹۸ برلیانس h220 وارد بازار نشده است، از خودروهای مدل ۹۷ با کارکرد صفر به عنوان خودروهای جدید در بازار یاد می‌شود و معیار قیمت‎گذاری ما هم همین خودروها هستند. البته ممکن است به دلیل رنگ بدنه و همچنین شرایط خودرو تفاوت‌هایی بین قیمت این خودروها وجود داشته باشد که معمولاً قیمت برلیانس h220 مدل ۹۷ بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان متغیر است. اگر خودروهای مدل ۹۸ وارد بازار شوند طبیعی است که این قیمت‌ها افت خواهند کرده و آمار خرید و فروش آنها هم پایین‌تر خواهد آمد.

قیمت خودرو در صورت خرید اقساطی

یکی از شرایطی که شما بتوانید یک خودرو با کارکرد صفر مربوط به مدل ۹۷ را صاحب شوید این است که به سراغ گزینه اقساطی بروید. متاسفانه خرید اقساطی به عنوان گران‌ترین راه خرید این خودروهاست که افزایش قیمت چشمگیری به دنبال دارد. در یکی از نمونه آگهی‌های گذاشته شده بر فروش این خودروها، پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومان پیشنهاد داده شده است و خریدار باید ۶۰ قسط ۸۵۰ هزار تومانی بپردازد. با مقایسه قیمت خرید نقدی و خرید اقساطی متوجه می‌شویم که خرید و فروش برلیانس h220 در قالب اقساطی توجیه اقتصادی ندارد و بسیار گران است.

 خودروی سالم مربوط به سال ۹۶

یکی از گزینه‌هایی که شما می‌توانید برای خرید برلیانس مدل ۹۶ انتخاب کنید، آگهی مربوط به یک برلیانس دنده‌ای است که کارکرد آن تنها ۳۱ هزار کیلومتر است. این میزان کارکرد نشان می‌دهد که خودرو در شرایط مناسبی نگهداری شده است. رنگ بدنه خودرو سفید است و آپشن‌هایی مانند فرمان برقی، سنسور عقب و جلو، ترمز دستی برقی و دوربین ۳۶۰ درجه برای خودرو ذکر شده است.

در ضمن صاحب خودرو به ویژگی‌هایی مانند بدنه بدون خط و خش، استفاده از کفی سه بعدی برای خودرو و همچنین بیمه تا آخر دی ماه اشاره کرده است. شرایط کارکرد و همچنین شکل ظاهری خودرو نشان می‌دهد که می‌تواند کیفیت ساخت خوبی داشته باشد. فروشنده برای این خودرو قیمت صد میلیون تومان در نظر گرفته است که توجیه پذیر است.

برلیانس h220 مدل ۹۵ به عنوان یک گزینه ارزان قیمت

معمولاً خودروهای مدل ۹۴ و ۹۵ قیمت پایین‌تری دارند و کسانی که به فکر خرید و فروش برلیانس h220 هستند می‌توانند در این بازار فعالیت داشته باشند. در یکی از آگهی‌های منتشر شده مربوط به استان تهران یک مدل برلیانس گذاشته شده است که دارای رنگ سفید بوده و کارکرد آن ۳۶ هزار کیلومتر است.

این خودرو که از نوع گیربکس اتوماتیک است دارای بیمه بدنه بوده و آپشن هایی مانند مانیتور لمسی، دوربین عقب و گیربکس اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شده است. تصاویر نشان داده از بدنه خودرو نشان می‌دهد که وضعیت آن سالم و قابل اعتماد است و حتی فروشنده اذعان کرده هیچ گونه خط و خش ندارد. در نظر گرفتن قیمت ۹۰ میلیون تومانی برای این خودرو به نظر سنگین می‌رسد، اما ظاهر خودرو نشان می‌دهد که هنوز حالت اولیه خود را حفظ کرده و می‌توان آن را به عنوان یک خودروی خانوادگی استفاده کرد.

کسانی که به فکر پرداخت قیمت برلیانس h220 هستند باید به این نکته توجه داشته باشند که خودروهای چینی معمولاً بازار کارکرده خوبی ندارند و با افت قیمت زیادی مواجه می‌شود.  این یعنی ما اگر به دنبال ارزانترین خودروی برلیانس هستیم می‌توانیم به سراغ مدل‌های اولیه مربوط به سال ۹۴ و ۹۵ برویم که از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و اکثراً کیفیت ساخت خود را حفظ کردند. خودروهایی که دارای رنگ خوردگی هستند و از لحاظ شاسی و موتور سالم باشند، گزینه خوبی برای کسانی هستند که به دنبال خودروی ارزان می‌گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی