ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کسب مقام نخست در بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان توسط مدیران خودرو

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که مرتبط با سال 1397 است، وضعیت خدمات پس از فروش کلیه شرکت های تولید کننده و وارداتی را اعلام می نماید، با توجه به اعلام نتایج و مقایسه آن با سال گذشته شرکت مدیران خودرو موفق گردید بیشترین میزان ارتقاء را در میان شرکت های خودرویی از آن خود نماید.

در این ارزیابی شرکت مدیران خودرو موفق گردید تا در بخش نظام مدیریتی 83 % امتیاز و در بخش  شبکه امور نمایندگی ها 75 % امتیاز را بدست آورده و در مجموع رتبه 2 را بدست آورد.  همچنین شرکت مدیران خودرو در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه فروش در سال 97 رتبه نخست را کسب نمود و همچنین در ارزیابی رسیدگی به شکایات مشتریان در سه دوره متوالی موفق  به کسب رتبه نخست گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آقا حسین
    آقا حسین | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    مقام اول در بهبود رضایت مشتری؟؟؟؟ یعنی مثلا آخرین رده داشته الان اومده شده رتبه دهم؟ مسخره نیست؟ بگردید ببینید دیگه چی پیدا می کنید تا ازش اسم ببرید.

  • آقا حسین
    آقا حسین | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    ایساکو برای ده دوره متوالی مقام اول را کسب نموده است. اونوقت شما از ام وی ام نام می برید؟؟؟ اماناز وقتی خبرنگار پولکی بشه

مطالب پیشنهادی