ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کسب رتبه نخست خودروی ام وی ام ایکس 22 در ارزیابی سازمان جی دی پاورز

خودروی ام وی ام ایکس 22 که در سایر بازارها با نام چری تیگو 2 شناخته میشود در ارزیابی موسسه جی دی پاورز چین در کلاس خودروهای مینی شاسی، توانست بهترین رضایت مندی مشتریان به لحاظ ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خودروی ام وی ام ایکس 22 که در سایر بازارها با نام چری تیگو 2 شناخته میشود در ارزیابی موسسه جی دی پاورز چین در کلاس خودروهای مینی شاسی، توانست بهترین رضایت مندی مشتریان به لحاظ کیفیت و رضایت مندی مشتری را بدست آورد.

در تاریخ 8 اگوست، شرکت جی دی پاورز گزارش اولیه مطالعه کیفیت IQS 2019 را منتشر کرد، که نشان دهنده آن است که برندهای چینی در مقایسه با سایر برندها در بازار رشد قابل ملاحظه ایی را داشته اند و برند چری در مقایسه با سال گذشته 26 پله صعود داشته است. محصولات سری تیگو و خودروهای جدید انرژی پاک این برند رشد قابل توجهی را داشته اند. خودروی تیگو2 (ام وی ام ایکس 22) توانست رتبه اول را در بخش مینی اس یو وی ها از آن خود نماید.

سری خودروهای تیگو چری از سال 2005 با مدلهای گوناگون وارد بازار شدند و اولین خودروهای چینی اس یو وی هستند که وارد بازار اروپا شده اند. هم اکنون خودروی ایکس 22 با نام DR یکی از خودروهای چری تیگو است که در ایتالیا به فروش میرسد .

شرکت چری همواره سیستم ارتقایی را دارا بوده که شامل چرخه کامل محصولات جهانی، از برنامه ریزی محصول، طراحی و تحقیق و توسعه، مدیریت زنجیره تامین، تولید، بازاریابی، خدمات و سیستم کیفیتی است.

خودروی ام وی ام ایکس 22 یک خودروی مینی شاسی زیبا و پر طرفدار است که از ابتدای سال 96 در بازار ایران عرضه شد و از تقاضای بسیار بالایی علی الخصوص در میان جوانان برخوردار است. این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری با توان مناسب و مصرف سوخت پایین است. همچنین آپشن های رفاهی و ایمنی مناسبی چون ESP، سانروف برقی در این خودرو تعبیه شده است. همچنین این خودرو داراى امکاناتى نظیر، ترمز دیسکی در هر چهار چرخ ، ABS – EBD، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، مانیتور 8 اینچی لمسی، ورودی USB، قابلیت پخش MP3، بلوتوث، 4 بلندگو، کروز کنترل، سنسور پارک در عقب، دوربین عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی ها، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، تهویه الکتریکی و آینه های برقی جانبی است.

ام وی ام ایکس 22

در خارج از بازار چین نیز خودروی ایکس 22 (تیگو 2) یکی از پر طرفدارترین محصولات چری در بازارهای صادراتی این برند به کشورهای مختلف است. مزیت اصلی خودروی ایکس 22 طراحی مدرن و زیبا، کیفیت قابل قبول و آپشن های مناسب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی