ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت ستارگان در پنج استارتاپ فین‌تکی

شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر مدیریت ثروت ستارگان، در سال جاری تلاش کرده تا با وجود همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، هم‌چون گذشته با هوشمندی به سرمایه‌گذاری‌های جسورانه خود ادامه دهد و با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر مدیریت ثروت ستارگان، در سال جاری تلاش کرده تا با وجود همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، هم‌چون گذشته با هوشمندی به سرمایه‌گذاری‌های جسورانه خود ادامه دهد و با حمایت قوی از استارتاپ‌های حوزه خدمات مالی، به رشد فضای کارآفرینی و زیست‌بوم استارتاپی ایران کمک کند.

این شرکت، تنها در دو ماه گذشته، در پنج استارتاپ موفق حوزه خدمات مالی به نام‌های رده، وام‌چی، ماباتو، همبودگاه و قسطا، ارقام قابل‌توجهی را سرمایه‌گذاری کرده است. هم‌چنین ستارگان نوید این را داده است که در سال جاری، استارتاپ‌های بیشتری را بررسی کرده و در صورت احراز شاخصه‌های کیفی و کمی، روی آن‌ها نیز سرمایه گذاری کند.

5 استارتاپی که اخیرا موفق به جذب سرمایه از ستارگان شدند، عبارت‌اند از:

رده به بررسی، مقایسه و ارائه خدمات بانکی می‌پردازد. در واقع رده یک سوپرمارکت مالی است.

وامچی پایگاه بی‌واسطه آگهی‌های فروش وام، ارائه ضمانت و سرمایه‌گذاری است. به عبارت دیگر، وام‌چی در تلاش است که بازاری بدون واسطه و امن را برای خریدوفروش وام، تبادل سرمایه و ارائه ضمانت به وجود آورد، تا بخشی از مشکلات مردم در مسیر دست‌یابی به سرمایه را برطرف سازد.

ماباتو اولین پلتفرم جذب حمایت مستمر مالی در ایران است و هر فرد یا گروهی که در حوزه فعالیت خود به‌نوعی ارزش‌آفرین محسوب می‌شود، می‌تواند با پلتفرم ماباتو از حمایت مستمر و ماهانه کاربرانش برخوردار شود.

همبودگاه پلتفرمی است که در بستر خود، امکان هم‌کاری مترجمان، ناشران و سازمان‌ها را جهت همکاری در امر تولید دانش فراهم می‌کند.

و در نهایت می‌توان به استارتاپ قسطا اشاره کرد که باهدف تسهیل خرید قسطی منصفانه برای عموم افراد جامعه ایجاد شده است. در حال حاضر قسطا امکان خرید اقساطی انواع کالا را تقریبا از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی ایران فراهم‌ کرده که نتیجه آن، تنوع فوق‌العاده محصولات و قیمت، برای کاربرانش است.

در پایان ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که همواره یکی از دغدغه‌های اصلی استارتاپ‌ها در جذب سرمایه، سرعت عمل سرمایه‌گذار و اعلام جواب قطعی در پذیرش یا عدم پذیرش آن‌هاست.

در این مورد نیز ستارگان تلاش کرده تا با طراحی یک الگوی مدون و حرفه‌ای جهت بررسی استارتاپ‌ها تحت عنوان مدل استارزآپ که بر اساس استانداردهای جهانی تدوین شده است، روند رسیدگی سریع به درخواست‌های جذب سرمایه را تا حد قابل قبولی شفاف کرده و به کوتاه‌ترین زمان ممکن برساند.

در حال حاضر 12 استارتاپ در پورتفو ستارگان قرار دارد و بناست که روند پرسرعت سرمایه گذاری این شرکت بر روی استارتاپ‌های توان‌مند حوزه خدمات مالی، در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

امید که با ورود استارتاپ‌های قوی و تازه‌نفس به این حوزه، شاهد رشد روزافزون فضای کارآفرینی و به‌ویژه اکوسیستم فین‌تک ایران باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی