ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش موتورسیکلت بنللی 249s با تسهیلات و هدیه ویژه اعلام شد

نیکران موتور پاسارگاد، نماینده انحصاری بنللی ایتالیا، در طرح فروش ویژه خود، شرایط فروش بنللی 249s را با تسهیلات و هدیه ویژه اعلام کرد. در شرایط جدید فروش موتورسیکلت بنللی 249s، دو نوع فروش نقدی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نیکران موتور پاسارگاد، نماینده انحصاری بنللی ایتالیا، در طرح فروش ویژه خود، شرایط فروش بنللی 249s را با تسهیلات و هدیه ویژه اعلام کرد.

در شرایط جدید فروش موتورسیکلت بنللی 249s، دو نوع فروش نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان در این طرح فروش می‌توانند موتورسیکلت خود را بلافاصله پس از خرید نهایی، تحویل بگیرند.

موتورسیکلت بنللی 249s با قیمت 57 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و فقط به مدت ۱۰ روز به‌مناسبت آغاز ورود این محصول، ۳ میلیون تومان تخفیف برای خریدهای نقدی دارد. به‌عبارتی دیگر مشتریان می‌توانند در این بازه زمانی، موتورسیکلت را با قیمت ۵۴ میلیون تومان خریداری کنند. همچنین تسهیلات در نظر گرفته شده برای علاقه‌مندان به خرید اقساطی، ۲۱ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۷ ماهه خواهد بود.

لازم به ذکر است در شرایط فروش ویژه موتورسیکلت بنللی 249s، بسته هدیه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شده که شامل کلاه ایمنی و پروتکشن می‌شود.

مشخصات فنی و ظاهری بنللی 249s

بنللی 249s در ۴ رنگ طلایی، سفید، سبز و مشکی به بازار عرضه می‌شود. این رنگ‌ها در باک، فلاپ‌های کناری، فلاپ روی تایر جلو و رینگ‌های هر دو تایر مشاهده می‌شود. قوس بین باک و صندلی سرنشین عقب، جایگاه مناسبی برای راننده فراهم کرده و شکل زیبایی به این موتورسیکلت بخشیده است.

مشخصات فنی موتورسیکلت به طور خلاصه در جدول زیر آورده شده است:

علاقه‌مندان برای دریافت و مشاهده مشخصات کامل موتورسیکلت می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و یا وب سایت نیکران موتور پاسارگاد مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ghost
    Ghost | ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

    سرطان چینی که همش تو تعمیرگاهه رو باید 54 تومن پول بدی ؟!

مطالب پیشنهادی