ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گوگل یک پیام خیلی مهم برای شما دارد؛ کسب و کار خودتان را همین امروز در نقشه گوگل اضافه کنید [رپورتاژ آگهی]

 جای کسب و کار شما در نقشه گوگل خالیست نقشه گوگل امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارها به منظور مکان یابی در نسل جدید وسائل ارتباطی شناخته می شود. با استفاده از نقشه گوگل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 جای کسب و کار شما در نقشه گوگل خالیست

نقشه گوگل امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارها به منظور مکان یابی در نسل جدید وسائل ارتباطی شناخته می شود. با استفاده از نقشه گوگل میتوانید به هر مکان ثبت شده در اطراف خود دسترسی پیدا کنید. کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان برای پیدا کردن موقعیت یک کسب و کار (هتل، رستوران، کلینیک، آرایشگاه، باشگاه و ...)، انتخاب مسیر و حتی رانندگی در سفر از این ابزار استفاده می کنند.

بر اساس آمار منتشر شده، میزان محبوبیت نقشه گوگل (Google Map) به شدت رو به افزایش است و اکثر کاربران از نقشه گوگل برای پیدا کردن و دسترسی به اطلاعات محلی کسب و کارها، بر روی تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند.

در همین راستا شرکت گوگل، سرویسی را به نام see inside راه اندازی کرده است که به کمک آن، شما می توانید در زمان جست و جوی یک کسب و کار و یافتن آن در نتایج جستجو و یا بر روی نقشه گوگل، از نزدیک داخل آن محل را هم ملاحظه کنید.

این قابلیت که به تور مجازی گوگل معروف است در واقع امکان گشت و گذار 360 درجه را در داخل محیط یک کسب و کار فراهم می کند و به مخاطبین امکان می‌دهد به صورت مجازی در داخل محل کسب و کار قدم بزنند. تکنولوژی مذکور از یک سری تصاویر پانوراما بسیار باکیفیت بهره می برد و خدمتی است که انحصاراٌ توسط عکاسان مورد تایید گوگل به صاحبان کسب و کارها ارائه می شود.

استفاده از تور مجازی گوگل، چگونه در رشد کسب و کار شما کمک تان خواهد کرد؟

وجود تور مجازی گوگل با پوشش دادن تمامی ابعاد و زوایای محیطی، باعث ایجاد اطمینان در مشتریان می‌گردد و تصمیم گیری برای انتخاب را سریعتر می‌کند. گوگل رتبه نخست جستجوهای محلی را داراست و آمارهای گوگل تایید می کنند که 62% کسانی که در اینترنت به دنبال هتل یا رستوران می گردند، از موتور جستجوگر گوگل و به خصوص نقشه گوگل استفاده می کنند. (البته این آمار ممکن است در ایران بالاتر از این رقم هم باشد.)

همچنین طبق آمارهای رسمی منتشر شده از سمت خود گوگل، میزان جذب مشتری در کسب و کارهای مجهز شده به تور مجازی گوگل می تواند دست کم تا دو برابر بیشتر از سایرین باشد.

دیجی لوک به عنوان مجری تور مجازی گوگل در سراسر ایران، آماده است تا کسب و کارهای ایرانی را مطابق با استانداردهای گوگل، مجهز به این ابزار جذاب و منحصر به فرد نماید و قصد دارد با کمک شما تصویر دیجیتالی بهتری از کسب و کارهای ایرانی برای جهانیان ایجاد کند.

لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی از کارشناسان دیجی لوک (و دریافت کاتالوگ) با شماره 88500006 – 021 تماس بگیرید.

برای مشاهده برخی از پروژه های اجرا شده در ایران (توسط دیجی لوک) لطفا بر روی این لینک http://blog.360digilook.ir کلیک نمایید.

 www.360digilook.ir

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    تور مجازی گوگل که البته خود گوگل بیشتر به اسم Google Business View یا See Inside ازش نام میبره، یک سرویس مبتنی بر نقشه گوگل هست ولی نباید اون رو با اضافه کردن یک نقطه در نقشه اشتباه گرفت.
    این سرویس که به تازگی توسط خود گوگل هم داره خیلی promote میده در اصل مث یک ابزار دیجیتال مارکتینگ می مونه و فقط هم از طریق نت ورک خاصی از عکاسان معتمد گوگل به صاحبان مشاغل داده میشه.

  • pourrahimi
    pourrahimi | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    در گوگل مپ میشه عکس گذاشت ولی عکس سه بعدی نمیشه ! البته اپلیکیشن های مث ibartar.com هست که هر کسی می تونه عکس و حتی فایل ویدیویی هم بذاره و نیازی به گرفتن نمایندگی هم نداره.........البته این سرویس هم برای یک سری جوون که با عکاسی حرفه ای وارد باشن میشه کار کنن ......به شرط اینکه به کارخونه ها رستوران ها هتل ها و خیلی جاهای دیگه مراجعه کنن و سرویس رو معرفی کنن..........چون هنوز خود این سزویس نیاز به معرفی داره !

    • کامران
      کامران | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

      بله حرف شما درسته ولی تا جایی که من اطلاع دارم هر کسی میتونه روی هر نقطه ای از گوگل مپ، عکس معمولی یا حتی عکس 360 درجه بذاره ولی اجرای تور مجازی که با قابلیت استریت ویو گوگل بشه کل فضای داخلی یک محل رو دید و توش حرکت کرد امکانی هست که گوگل فقط اون رو به عکاسان معتمد خودش میده.

    • حمید
      حمید | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

      شما کلاْ اومدی تبلیغ سایت خودتو بکنیا! ibartar چه ربطی به این داره برادر؟ اصلاْ خوندی مطلب رو؟ برای عکس 360 داخل گوگل Maps باید نماینده گوگل باشی! الان این وسط چه ربطی به سایت شما داره؟

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    برای چی باید از اینا استفاده کنیم وقتی که میتونیم خودمون با یکم وقت گذاشتن همه این ها رو به گوگل مپز اضافه کنیم؟
    در ضمن با نظر اون دوستمون که در مورد here گفتن هم موافقم. باید علاوه بر گوگل مپز، در نقشه های آفلاین موفقی مثل Here Maps هم ثبت کنین.

    • سهیل
      سهیل | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

      شما نمی‌تونی خودت اضافه کنی! اولاْ برای عکاسی و آپلود کردن فایل‌ها باید تخصص مختص خودشو داشته باشی، دوماْ اینکه باید Google Certified Partner باشی که اجازه آپلود فایل‌ها رو داشته باشی

  • pars
    pars | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    راحتترین کار اینه روی نقشه ی گوگل یعنی google maps برید و با حساب گوگل لوگین باشید و مکان مورد نظرتون رو اضافه کنید . در صمن پیشنهاد میکنم روی here maps هم اضافه کنید که افلاینه و بروزه و فارسیه و رایگانه .

    • یاسمین
      یاسمین | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

      اضافه کردن یک نقطه به گوگل مپ با این کاری که دیجی لوک ادعا کرده میتونه بکنه زمین تا آسمون فرق داره. من در خارج از کشور جاهای زیادی رو دیدم که وقتی روی گوگل مپ پیداشون میکنی میتونیم بریم داخل شون رو هم ببینیم ولی این چیزی که شما داری میگی تازه اول راهه یعنی مشخص کردن نقطه روی گوگل مپ که قاعدتا خیلی ها بلدن اینکار رو بکنن.

مطالب پیشنهادی