ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تضمین کیفیت تورهای مسافرتی با پشتیبانی شبانه‌روزی

در حوزه ارائه خدمات آنلاین سفر و به ویژه تورهای مسافرتی، امروزه برندهای زیادی فعال هستند که این خدمات را با سطح کیفی متفاوت به مشتریان ارائه می‌دهند. در این میان اما برخی از برندها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در حوزه ارائه خدمات آنلاین سفر و به ویژه تورهای مسافرتی، امروزه برندهای زیادی فعال هستند که این خدمات را با سطح کیفی متفاوت به مشتریان ارائه می‌دهند.

در این میان اما برخی از برندها با اختلاف از رقبا، محبوبیت و مقبولیت بیشتری نزد خریداران تورهای مسافرتی دارند که این مقبولیت در سایه ارائه محصول با بالاترین سرعت، امنیت و سهولت و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی متمایز و باکیفیت بدست آمده است. خدماتی چون مشاوره پیش از سفر، پشتیبانی شبانه‌روزی، امکان استرداد هزینه خرید در صورت لغو سفر با کمترین دردسر و... که از سوی کمتر ارائه‌دهنده خدمات سفری به مشتریان ارائه می‌شود.

خبر خوب این است که علی بابا از معتبرترین ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین تورهای مسافرتی نه تنها شرایط انتخاب و خرید ساده و سریع تورهای مسافرتی را برای مسافران فراهم کرده است، بلکه با ارائه خدمات پشتیبانی متمایز و باکیفیت، یک گام از سایر ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین تورهای مسافرتی فراتر گذاشته است. حالا شما با علی بابا می‌توانید برای سفرهای داخلی و خارجی با چند کلیک از طریق تب تور در سایت علی بابا تور مسافرتی مورد نظرتان را خریداری کنید. علی بابا این امکان را برای شما فراهم کرده است که تورهای مسافرتی تمام آژانس‌های مسافرتی را از لحاظ قیمت، کیفیت خدمات و... مقایسه و پس از دریافت مشاوره تخصصی از سفریاران، برای خرید تور مسافرتی اقدام کنید.

آنچه علی بابا را به پلتفرمی قابل اعتماد و محبوب برای خرید تورهای مسافرتی تبدیل کرده است، توجه ویژه‌ای است که به خرید ساده، سریع و امن تورهای مسافرتی داشته است؛ به طوریکه تضمین کیفیت تورهای مسافرتی، ارائه خدمات تخصصی مشاوره تور قبل خرید با کمک سفریاران، تنوع بالای تورهای مسافرتی، امکان مقایسه قیمت و امنیت ۱۰۰ درصد خرید به پشتوانه علی بابا را از ارزش‌های خود می‌داند و به آنها پایبند است.

علاوه بر اینها بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته توسط یک تیم 247 نفره و امکان استرداد آنلاین هزینه خرید تور مسافرتی در صورت لغو سفر از دیگر مزایای خرید آنلاین تور مسافرتی از وبسایت علی باباست. به این ترتیب در صورتی که به هر دلیلی سفرتان لغو شد، شما می‌توانید بدون هماهنگی و تماس تلفنی و ... با انتخاب گزینه استرداد در کسری از ثانیه سفر خود را لغو کنید. در مورد استرداد هزینه خرید تور هم باید بگوییم که در سریع‌ترین زمان، هزینه پرداختی به همان کارت شتابی که خرید انجام شده است، بازپرداخت می‌شود.

دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و ...، تجربه یک خرید آنلاین سریع و مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. علی بابا همچنین با ارائه سرویس‌های متمایز بر بستر زیرساختی قوی، توانسته است خدمات پشتیبانی را با بالاترین میزان رضایت به مشتریانش ارائه دهد. سرویس‌هایی چون کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام اتوماتیک تغییرات ساعت پروازی و...

پس اگر قصد سفر و خرید تور مسافرتی دارید، همانطور که برای خرید بلیط هواپیما علی بابا را انتخاب می‌کنید، برای خرید تورهای مسافرتی هم به علی بابا اعتماد کنید و برای سفرتان بی‌دغدغه برنامه‌ریزی و خرید کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی