ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با توصیه های سایت ویرلن

تبلیغات و بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام جزو مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ است که باید در راستای استراتژی های برندینگ و بازاریابی محتوا به آن اهمیت بدهید. وب سایت ویرلن جدیدترین اخبار و مقالات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تبلیغات و بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام جزو مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ است که باید در راستای استراتژی های برندینگ و بازاریابی محتوا به آن اهمیت بدهید.

وب سایت ویرلن جدیدترین اخبار و مقالات تخصصی و آموزشی در زمینه سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را منتشر می کند. در این بخش خلاصه ۳ مقاله بسیار جذاب و کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در سایت ویرلن منتشر شده است را مشاهده می کنید:

از شما دعوت می کنیم برای مطالعه محتوای کامل مقالات از طریق هایپرلینک های داخل مطلب به این وب سایت معتبر مراجعه کنید.

آموزش راه اندازی کمپین بازاریابی ویروسی و وایرال مارکتینگ

کمپین بازاریابی ویروسی چیست؟ وایرال مارکتینگ در اینستاگرام چگونه میتواند کسب و کار شما را متحول کند؟

تصور کنید فقط یک پست اینستاگرام یا فیسبوک توسط بیش از ۲٫۸ میلیون کاربر دیده شود. و همین پست بیش از ۴۲۰۰۰ بار لایک شود یا زیر آن کامنت نوشته شود. تصور کنید که این پست، محصولی را تبلیغ کرده باشد که ارزش تجاری زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد. حالا فکر کنید حتی یک دلار هم برای این کار هزینه نکرده باشید. این قدرت کمپین بازاریابی ویروسی است.

دلیل اهمیت بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

به دلیل اتفاقات زیادی که در شبکه های اجتماعی می افتد، امکان دیده شدن از طریق پست ها کاهش پیدا می کند. به همین دلیل است که محققان، تشخیص دادند که انگیزه ما برای به اشتراک گذاشتن با "ارزش عاطفی" در ارتباط است. به عبارت دیگر، هرچه که یک محتوا سبب تقویت شادی یا عصبانیت شود، انگیزه اشتراک گذاری آن افزایش پیدا می کند. در واقع، مردم در پاسخ به محرکهای عاطفی که سبب تقویت نقش آنها در گروه و هویت اجتماعی می شود، انگیزه بیشتری نشان می دهند. در نتیجه محتوای شما می تواند با توجه به این مسئله ساخته شود.

قطعا به اشتراک گذاشتن محتوایی که بتواند واکنش عاطفی مخاطبان را برانگیزد، یک دستاورد برای برند شما است.

این موضوع سبب می شود تا مردم از گروه های مختلف نسبت به آن واکنش نشان دهند و برند شما را تبلیغ کنند. این روش بازاریابی، مستلزم گسترش مقتدرانه است. به این معنی که محتوا باید ضمن برخورداری از تمامی عناصر یک کمپین بازاریابی ویروسی، برند شما را تقویت کند.

آموزش افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

اگر میخواهید از کانال های رسانه های اجتماعی برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید و شبکه های اجتماعی را به منابع غنی ترافیک وب سایت تبدیل کنید، در این مقاله با ویرلن همراه باشید.

رسانه های اجتماعی چقدر در تولید ترافیک ارجاعی و افزایش بازدید سایت مفید هستند؟ بیایید به آمار نگاهی بیاندازیم : از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون، ۴٫۳۹ میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد.

با اینکه گوگل هنوز بهترین هدایتگر بازدیدکننده به سمت سایتهاست، شما نمیتوانید این تعداد کاربر را نادیده بگیرید. جهت گیری به سمت رسانه های اجتماعی برای جذب ترافیک بیشتر، یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند است - البته اگر کارت های در دستتان را درست بازی کنید.

مسلما، این کار، از سئو و تلاش برای رتبه بندی در گوگل آسان تر است. یعنی تلاش برای رنک کردن سایت تان. این بدان معنا نیست که تابحال کار بیهوده ای انجام داده اید، مخصوصا اگر صاحب یک برند بزرگ و مشهور نباشید. اما اگر به دلیل اینکه دیگران این کار را انجام داده اند پس شما هم انجامش داده اید، یک سوال پیش می آید که واقعاً چرا خود را گرفتار چنین چالشی کردید؟

بیایید به چگونگی جذب ترافیک رسانه های اجتماعی برای وبسایت نگاهی بیندازیم:

  • صفحات رسانه های اجتماعی خود را آماده کنید
  • قبل از اقدام برای افزایش بازدید سایت، محتوای داخل سایت را آماده کنید
  • کاربران رسانه های اجتماعی را به سایت تان هدایت کنید
  • برای افزایش بازدید سایت در تبلیغات سرمایه گذاری کنید...

 

اگر به فکر برندینگ در اینستاگرام هستید از این اشتباهات دوری کنید!

برندینگ در اینستاگرام جزو مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش انجام دهید. در صورت عدم فعالیت صحیح در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی کمکی به برندینگ شما نخواهد کرد.

۵ اشتباه حین فعالیت در اینستاگرام که از رشد برند شما جلوگیری می‌کنند!

اینستاگرام امروز تبدیل به یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای فعالیت‌های تجاری شده است. این شبکه اجتماعی جزو معدود پلتفرم‌های دارای بیش از یک میلیارد کاربرد فعال است! با در نظر گرفتن این تعداد زیاد کاربر و از طرفی قابلیت‌هایی که در آن مخصوص کسب و کارهای مختلف توسعه پیدا کرده‌اند، فعالیت در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های برندسازی محسوب می‌شود.

البته، تعدد پروفایل‌های تجاری و وجود چندین اکانت محبوب در هر زمینه کاری، برندینگ در اینستاگرام را دشوار کرده است. موفق‌ترین‌ها در این مسیر، از یک سری قانون ساده پیروی کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم به طور ویژه روی برخی اشتباه‌های متداول حین فعالیت در اینستاگرام تمرکز کنیم. با ویرلن همراه باشید:

بایدها و نباید های برندینگ در اینستاگرام

  • اهمیت استفاده درست از هشتگ‌ ها هنگام برندینگ در اینستاگرام
  • تبلیغات مستقیم بیش از حد
  • انتشار محتواهای زرق و برق‌دار
  • استفاده از برنامه‌ها و ربات‌‌های ثبت لایک و کامنت دشمن برندینگ در اینستاگرام! ...

در انتها توصیه می کنیم برای مطالعه سایر مقالات آموزش سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت virlan.com مراجعه کنید.

همچنین جالب است بدانید مقالات آموزشی بسیاری در زمینه بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی در این وب سایت منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی