ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

 برتری های هتل مدینه الرضا مشهد نسبت به دیگر هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل های پنج ستاره در مشهد می باشد که به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است. فاصله اندک هتل مدینه الرضا به حرم مطهر باعث محبوبیت هرچه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل های پنج ستاره در مشهد می باشد که به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است. فاصله اندک هتل مدینه الرضا به حرم مطهر باعث محبوبیت هرچه بیشتر این هتل مشهد شده است. به جرات می توان گفت هتل مدینه الرضا مشهد تنها هتل خاص مشهد یا شاید تنها هتل خاص ایران محسوب شود. متفاوت بودن و برتری این هتل مشهد نسبت به دیگر هتل های مشهد، مربوط به جای پارک هلی کوپتر در هتل مدینه الرضا مشهد می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد با وجود این امکان مهم و کاربردی، قابل توجه بسیاری از سیاستمداران و مقامات عالی رتبه لشگری و کشوری می باشد. لازم به ذکر است این هتل مشهد علاوه بر جایگاه هلی کوپتر، دارای اتاق هایی بسیار خاص و مدرن هم می باشد. در ادامه به اتاق های شیک و مدرن و البته متفاوت هتل مدینه الرضا مشهد می پردازیم.

هتل مدینه الرضا مشهد با اختصاص دادن اتاق هایی مخصوص معلولین و جانبازان، توانسته توجه این قشر عزیز و مجاهد را بیش از پیش معطوف خود کند. این هتل مشهد در راهروهای منتهی به اتاق های جانبازان و معلولین هیچ پله ای را تعبیه نکرده و تمامی راهروها مجهز به رمپ می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد سبک معماری خود را به صورت اسلامی، ایرانی طراحی کرده است. همین امر باعث شده تا زائرانی که به این هتل مشهد پا می گذارند، حس و حال خوبی را تجربه کنند. از دیگر مزایای هتل مدینه الرضا مشهد رستوران گردان آن است که نمایی زیبا از گنبد و بارگاه حرم مطهر رضوی را نشان می دهد. چه زیباست وقتی که شما عزیزان غذای خود را نوش جان می کنید، چشمان شما به گنبد طلایی روشن شود.

هتل مدینه الرضا مشهد- هتل خاص مشهد
هتل مدینه الرضا مشهد- هتل خاص مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

هتل کیانا مشهد یک هتل چهار ستاره و با کیفیت در سطح شهر مشهد است که توانسته با امکانات و خدمات خوب خود به یکی از مطرح ترین هتل های مشهد بدل شود. این هتل مشهد امکاناتی از قبیل : زمین بازی کودکان، لمکده، سالن بیلیارد و .... را در خود جای داده است. اتاق هایی تمیز و مدرن همراه با دیزاین هایی خاص، سبب شده تا هتل کیانا در میان زائران بسیار محبوب شود.

هتل کیانا مشهد- اتاق هایی با دیزاین خاص

هتل کیانا مشهد با دارا بودن سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، وسایل آرامش و آسایش میهمانان خود را فراهم کرده است. این هتل مشهد با بهره گیری از فن آوری های مدرن و به روز دنیا توانسته تمام استاندارد های هتلی را به دست آورد. هتل کیانا در مجموعه آبی خود، از بهترین تصفیه کننده های آب استفاده می کند.

هتل کیانا مشهد 2 رستوران دارد که هر کدام غذاهایی متنوع را به میهمانان ارائه می کنند. اما رستوران ارغوان، رستوران اصلی هتل می باشد که با طراحی فوق العاده مدرنی چیده شده است. رستوران ارغوان هتل کیانا مشهد انواع غذاهای بین المللی و ایرانی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. این رستوران در طبقه همکف هتل کیانا واقع شده است.

هتل کیانا مشهد برای آن دسته از عزیزانی که به لمکده های سنتی علاقه دارند بهترین انتخاب رزرو هتل در مشهد است. زیرا در بام هتل کیانا لمکده ای وجود دارد که فضایی صمیمی را پدید آورده است. آلاچیق های زیبا همراه با طراحی سنتی باعث شده تا لمکده هتل کیانا مشهد به مکانی محبوب برای میهمانان این هتل بدل شود. صرف چای و قلیان در یک عصر پاییزی، می تواند لحظه های نابی را برای شما عزیزان رقم بزند.

هتل قصر طلایی مشهد و اتاقی خاص به نام نمک

هتل قصر طلایی مشهد، عنوان برترین و بزرگ ترین هتل مشهد را به خود اختصاص داده است. هتل قصر طلایی اتاقی خاص و مهم را برای میهمانان خود تدارک دیده تا در آن آرامش وصف ناپذیری را تجربه کنند. بر کسی پوشیده نیست که نمک از دیرباز تا کنون، دارای خواص هایی مهم بوده که جزئی جدانشدنی از آشپزی می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد و اتاق نمک

هتل قصر طلایی مشهد برای شما عزیزانی که می خواهید نمک درمانی را تجربه کنید بهترین انتخاب است. زیرا با اقامت در این هتل مشهد می توانید ذرات معلق نمک را استنشاق کرده و از خاصیت آنتی باکتریال آن استفاده نمایید. از دیگر خواص نمک درمانی دفع انرژی منفی می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد با آشپز هایی که در رستوران خود قرار داده است غذاهای خاص میهمانان را طبخ می کنند. این هتل مشهد با ایده پردازی سرآشپز سفارشی، توانسته است ذوق و سلیقه میهمانان خود را محک بزند. از این رو خیلی دلچسب است که شما عزیزان غذاهای عجیب و خارق العاده خود را نوش جان کنید.

هتل قصر طلایی مشهد با رستوران های متعدد و لوکس خود سعی کرده تا رضایت میهمانان را به خوبی جلب کند. رستوران 5 قاره زوشا یکی از برترین رستوران های هتل قصر طلایی می باشد. سرو غذاهای دیگر کشورها و قاره ها در این رستوران سبب نامگذاری آن بوده است. رستوران های ترمه، ترنم، بارگاه و .... هم از دیگر رستوران های این هتل مشهد است. برای رزرو آنلاین هتل قصر طلایی مشهد ادامه مطلب را بخوانید.

هتل قصر طلایی مشهد-رستوران قصر طلایی

برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد، هتل کیانا مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد به سایت پرشین هتل مراجعه کنید. مجموعه بزرگ پرشین هتل با تجربه 30 ساله خود یاری دهنده شما در رزرو آنلاین هتل های مشهد است. برای رزرو هتل مشهد می توانید با شماره 05138095 و 09198906502 تماس حاصل کرده یا به سایت پرشین هتل مراجعه کنید.

امتیاز کارشناسی هتل مدینه الرضا              امتیاز کارشناسی هتل کیانا           امتیاز کارشناسی هتل قصر طلایی

نزدیک بودن به حرم: 10 از 10                نزدیک بودن به حرم:9 از 10      نزدیک بودن به حرم: 8 از 10

نظافت هتل و اتاق ها: 10 از 10               نظافت هتل و اتاق ها: 8 از 10     نظافت هتل و اتاق ها: 10 از 10

کیفیت غذایی هتل: 9 از 10                     کیفیت غذایی هتل: 8 از 10          کیفیت غذایی هتل: 10 از 10

ارزش اقامت نسبت به هزینه: 10 از 10     ارزش اقامت نسبت به هزینه: 9 از 10  ارزش اقامت نسبت به هزینه 10 از 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی