ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کدام استارت‌آپ، خدمات کامل و تخصصی گردشگری ارائه می‌دهد؟

خیلی از افرادی که تجربه خرید آنلاین بلیط سفر را دارند، رزرو آنلاین هتل، چه داخلی و چه خارجی را نیز از طریق استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه تجربه کرده‌اند. استارت‌هایی که در بیشتر مواقع ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی از افرادی که تجربه خرید آنلاین بلیط سفر را دارند، رزرو آنلاین هتل، چه داخلی و چه خارجی را نیز از طریق استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه تجربه کرده‌اند. استارت‌هایی که در بیشتر مواقع در کنار ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های غیرمرتبط با سفر، شرایط فروش بلیط سفر یا رزرو هتل را نیز برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند.

مسلم است که ارائه خدمات گردشگری از سوی استارت‌آپی که به صورت تخصصی در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند و تمام نیازهای مشتریانش را برای تجربه سفری دلچسب فراهم می‌کند از نیازهای مهم صنعت گردشگری است. نیازی که علی بابا به آن پاسخ داده است و با ارائه محصول رزرو آنلاین هتل در سراسر ایران و جهان در کنار فروش بلیط سفر در جهت کسب بیشتر رضایت مشتریانش برآمده است. به این ترتیب شما قصد سفر به هر نقطه از جهان مانند باکو را داشته باشید، می‌توانید پس از خرید بلیط سفر از وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا از لیست علی بابا، هتل‌های باکو با قیمت واقعی را بررسی، انتخاب و سپس آنلاین و به صورت ریالی هزینه آن را پرداخت کنید.

به این ترتیب دیگر ناچار نیستید برای رزرو بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار به یک وبسایت و برای رزرو هتل‌های خارجی و داخلی به وبسایت‌های دیگری مراجعه کنید.

در حال حاضر علی بابا تنها برندی است که برای اولین بار محصول رزرو اینترنتی هتل‌های داخلی و خارجی را به صورت همزمان روی درگاه خود ارائه می‌دهد و شما می‌توانید هم بلیط سفر را از علی بابا بخرید و هم برای رزرو هتل از علی بابا اقدام کنید.

امکان بررسی هتل‌ها از لحاظ قیمت، کیفیت خدمات با کمک توضیحات و عکس‌های واقعی از هتل‌ها، امکان پرداخت آنلاین ریالی هزینه رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و همچنین امکان استرداد هزینه رزرو هتل در صورت لغو سفر از امکاناتی است علی بابا برای مشتریانش در نظر گرفته است. در کنار اینها، حمایت یک تیم پشتیبانی قوی که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، چه قبل و چه بعد از رزرو هتل پاسخگوی مسافران است از دیگر امکاناتی است که علی بابا برای مشتریانش در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر قصد دارید اطلاعاتی درباره رزرواسیون آنلاین هتلهای خارجی بدست آورید و اطلاع کافی در مورد هتل‌های شهر مورد نظرتان ندارید، می‌توانید از مشاوره پشتیبان‌های خود در علی بابا استفاده کنید.

پس اگر قصد سفر به هر نقطه از جهان را دارید، برای رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی به علی بابا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی