ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تحلیل روزانه بازار فارکس

موضوعی که مشخص است بازارهای جهانی مانند بازار معاملات فارکس مورد توجه بسیاری از افراد معامله گر و یا افرادی که به دنبال کسب و کار و تجارت موفق و سودآور هستند می باشد. یکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موضوعی که مشخص است بازارهای جهانی مانند بازار معاملات فارکس مورد توجه بسیاری از افراد معامله گر و یا افرادی که به دنبال کسب و کار و تجارت موفق و سودآور هستند می باشد. یکی از تکنیک های بسیار مهم و کاربردی در بازار معاملات فارکس به نام تحلیل روزانه بازار فارکس وجود دارد که در طی آن نواحی مهمی که احتمال واکنش قیمت به آن ها در بازار مورد فارکس زیاد است و با توجه به آن نواحی به عنوان نقاط ورودی مناسبی به حساب می آیند مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار گرفته و به انجام معاملات اقدام می گردد.

در صورتی که شما عزیزان قصد وارد شدن به بازار معاملات فارکس و استفاده از بروکر فارکس مطمئنی را داشته و می خواهید اطلاعات مناسبی در مورد تکنیک های مختلف این بازار از جمله تکنیک تحلیل روزانه بازار فارکس کسب کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشد و به اطلاعات مناسبی در این زمینه دست یابید.

وجود موقعیت های ناخواسته در بازار معاملات فارکس

بسیاری از بازار های مختلف از جمله بازار بورس و سهام معامله گرانی که در بازار معامله فارکس در حال فعالیت هستند این امکان را خواهند داشت تا ارز مورد نظر خود را با قیمتی که مدنظر دارند معامله نمایند و ارز دیگری را خریداری کنند آن را دریافت نمایند. از جمله مهمترین تفاوتی که میان بازار سهام و بورس و در عین حال بازار معاملات فارکس وجود دارد این است که این امکان وجود دارد تا معامله در بازار معاملات فارکس از کاهش قیمت‌ ها نیز سود ببرد و در بازار بورس و سهام چنین پارامتر و گزینه وجود ندارد، همچنین با توجه به اینکه در بازار معاملات فارکس میزان نوسانات و لرزش قسمت قیمت ها بسیار بیشتر از بازار سهام میباشد با توجه به تحلیل روزانه بازار فارکس و آموزش در این زمینه می تواند کمک بسیار زیادی در کسب سودآوری و انجام معاملات مناسب و سود آور برای فرد معامله گر ایجاد نماید. همچنین در بسیاری از مواقع فرد معامله گر در بازار معامله فارکس این عقیده را دارد که قیمت یک عدد در مقابل ارز دیگر رشد خواهد کرد.

باید در این قیمت یک ارز در مورد ارز دیگر حالت نزولی پیدا کرده و کاهش پیدا میکند در نتیجه مواردی که کاربر می تواند با تکیه به دانش و تخصص خود نسبت به فروش و خرید ارزهای مورد نظر خود اقدام نمایند، در صورتی که معامله گر در یک بازار نزولی ارز مورد نظر خود را بفروشد از کاهش قیمت آن خود سود خواهد کرد یعنی هر چه قیمت ارز پایین باشد در برابر سود معامله‌گر بیشتر می‌شود و در عین حال در صورتی که بازار سیر صعودی داشته باشد و معامله گر یک ارز را خریداری کند تا زمانی که قیمت ارز حالت صعودی داشته و بالا برود معامله‌گر در معاملات خود سود خواهد کرد. با توجه به اینکه حجم معاملات در بازار معاملات فارکس بسیار بزرگ است توجه به تحلیل روزانه بازار معاملات فارکس در لحظه می تواند تاثیر بسیار زیادی در معاملات انجام شده توسط معامله گر داشته باشد و این امکان برای فرد معامله گر وجود دارد تا در لحظه ارز مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را با ارز دیگری تعویض کرده و به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی