ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش تلفن تحت شبکه یالینک در ایران

شرکت ایده آل گستر نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک، مدتی است محصولات برند یالینک را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است. تخصص ایده آل گستر، نصب و راه اندازی انواع تلفن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت ایده آل گستر نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک، مدتی است محصولات برند یالینک را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است. تخصص ایده آل گستر، نصب و راه اندازی انواع تلفن سانترال و تلفن های تحت شبکه IP در ظرفیتهای مختلف است. شرکت یالینک از جمله شرکت های پیشرو در تولید تلفن های IP است.

Yealink در سال 2001 تاسیس شده است. این شرکت طراح حرفه ای و سازنده IP Phone و IP Video Phone برای بازار تلفن جهانی باند پهن می باشد. یالینک، محبوب ترین مارک چینی تلفن تحت شبکه در غرب است. شرکت یالینک ده سال تمرکز خود را روی محصولات VoIP با کارایی بالا، استقرار آسان و قیمت مناسب قرار داده است. برند یالینک توسط شرکت ها و مشتری های بیش از 80 کشور جهان انتخاب شده است.

یالینک به SMB و مشتریان متنوع سراسر جهان، بهترین انتخاب را برای ارتباطات شبکه ارائه می دهد. SMB یک پروتکل شبکه است که توسط کامپیوترهای مستقر در ویندوز استفاده می شود و به سیستم های موجود در همان شبکه اجازه می دهد تا فایل ها را به اشتراک بگذارند.

محصولات یالینک با قابلیت های زیادی مانند چیپست TI و موتور صوتی، ارتباطات تجاری را تا حد ممکن ساده می کنند. یالینک در سال 2019، جایزه بهترین دستگاه VoIP را گرفته است . محصولات یالینک دارای خدمات جدید و نوآورانه ای است که تأثیر خود را بر روی مشتریان گذاشته است و مورد پسند کاربران بوده است.

تلفن های کنفرانس یالینک سری (CP960 ، CP920 و CP930W) برای بهبود بهره وری در جلسات مختلف مناسب است.

معرفی محصولات یالینک

تلفن های کنفرانس صوتی

کنفرانس ها برای ارتباط و همکاری کارآمد و موفقیت در تجارت مهم هستند. یالینک، سولوشن های کنفرانس صوتی خود را متناسب با طیف وسیعی از محیط های مختلف طراحی می کند. امروزه تلفن های CP960 ، CP920 و CP930W برای برقراری کنفرانس صوتی استفاده می شوند. این محصولات ارتباطی آسان را برای افراد شرکت کننده در جلسه فراهم می کند. کیفیت صدای این محصولات HD می باشد.

تلفن های تجاری سری T5 یالینک

تلفن تحت شبکه سری T5 یالینک، پیشرفته ترین تلفن های رومیزی IP در صنعت را شامل می شوند. این سری از محصولات یالینک، بهترین تجربه همکاری را برای مشاغل بزرگ و کوچک، فراهم می کند. تلفن های تجاری  T5 هفت مدل تلفن را برای ارتباطات معرفی می کند. تلفنهای تجاری Yealink Prime T53 ، T53W ، T54W و T57W برای کاربرانی که به دنبال ارتباط صوتی می باشند، بسیار ایده آل است.

از جمله ویژگی های موجود در این سری از محصولات تجاری یالینک عبارتند از:

  • ارتباطات ویدئویی و صوتی برای فضای کاری مشترک
  • کیفیت صدای HD
  • طراحی ارگونومیک با صفحه نمایش قابل تنظیم و وضوح بالا
  • دارای قابلیت های Wi-Fi ، بلوتوث و پورت USB
  • به اشتراک گذاری فوری مطالب
  • فعال کردن تلفن بی سیم از طریق دانگل Yealink DD10K DECT
  • پشتیبانی از ماژول توسعه Yealink EXP50 (به جز VP59)

تلفنهای تجاری هوشمند T58A و T58A دوربین دار ، و تلفن ویدیویی هوشمند VP59 برای دفاتر اجرایی و اتاق های شلوغ مناسب هستند. این تلفن ها، قابلیت های فوق العاده و دسترسی مناسب به فیلم های HD حرفه ای را دارند. همچنین VP59 با تیم های مایکروسافت سازگار است

ویژگی های محصولات تجاری هوشمند سری T5 یالینک:

  • طراحی بر اساس سیستم عامل Android
  • قابلیت ارتباط ویدیویی HD
  • صفحه لمسی تمام رنگ ، کاملاً قابل تنظیم
  • 27 کلید حافظه لمسی ، 16 حساب SIP
  • قابلیت اتصال بلوتوث داخلی ، Wi-Fi و پورت USB 25
  • پشتیبانی از ماژول توسعه Yealink EXP50 (به جز VP59)
  • اتصال با حداکثر 4 واحد گوشی DECT ، ایده آل برای SMB ، SOHO

تلفن های تجاری T5 دارای طراحی زیبا ، ارگونومیک و کاربرپسند هستند که عملکرد را آسان کرده و بهره وری را افزایش می دهند. نمایشگر قابل تنظیم در انواع زاویه ها و تحت شرایط مختلف روشنایی تلفن های تجاری T5، باعث شده است که این تلفن ها تجربه کاربری بهینه ای را ارائه دهند

تلفن IP سری T4S یالینک فوق العاده زیبا

اگر نیاز به ارتباطات صوتی جهت جلسات مربوط به کسب و کار با دسترسی به نمایشگر رنگی ، گیگابیت اترنت و پشتیبانی از چندین خط دارید، سری  T4S یالینک می تواند انتخاب صحیحی برای پشتیبانی از کارمندان اداری و مدیران باشد.

تلفن های تجاری (سری T4S) دارای قابلیت استفاده از skype می باشد. علاوه براین، دستگاه های صوتی (T56A ، T58A ، CP960) نیز برای استفاده از skype قابلیت ارتقا دارند. از جمله محصولات سری TS، تلفن هوشمند تصویری SIP VP-T49G می باشد. در این مدل تلفن امکان برقراری کنفرانس صوتی سه طرفه و کنفرانس تصویری پنج طرفه وجود دارد.

  • قابلیت برقراری کنفرانس ویدیویی
  • پشتیبانی از Skype
  • کیفیت صدای HD
  • طراحی زیبا و رابط کاربری خوب
  • Wi-Fi و بلوتوث
  • قابلیت همکاری با نسخه های اصلی بسترهای نرم افزاری (2600hz, 3CX, BroadSoft, Centile, Microsoft, Netsapiens, Starface etc.)

سری T2 تلفن تجاری یالینک

تلفن های سری T2 یالینک، یک محصول مقرون به صرفه برای شرکت هایی با اندازه کوچک هستند.  شرکت هایی که در آن کارمندان نیاز به ارتباطات VoIP دارند، می توانند از این سری محصولات استفاده کنند. این تلفن ها، ارتباطات HD را برای افزایش کارایی مشاغل ارائه می دهند.

برقراری تماس تلفنی هنگام حرکت، بخش مهمی از کار در بخش های مختلف تجاری از جمله انبارها، خرده فروشی ها، رستوران ها، کارخانه ها، SOHO ها و SME ها است. تلفن  DECT IP Phone بطور خاص برای برقراری افراد در محل کار با کیفیت صدای HD، باتری قوی مورد استفاده قرار می گیرد. تلفن های بی سیم یالینک می توانند 50 متر داخل ساختمان/ 300 متر فضای باز را پوشش دهند. سیستم DECT بی سیم Yealink شامل چندین مدل تلفن پیشرفته است. مشتریان می توانند به راحتی تلفنی را انتخاب کنند که مطابق با نیاز آنها باشد.

W60B یک پایگاه DECT قدرتمند است که حداکثر 8 گوشی، 8 حساب SIP و 8 تماس همزمان را پشتیبانی می کند.

تلفن یالینک SIP-T21P E2

تلفن یالینک T21P E2، دارای ال سی دی گرافیکی 132x64 پیکسلی فوق العاده، با نور پس زمینه است. نمایشگر این تلفن 5 خطی می باشد.

این محصول، پورت های دوگانه 10/100 Mbps با PoE یکپارچه برای استفاده از شبکه را شامل می شود. T21P E2 از دو حساب VoIP پشتیبانی می کند، گزینه های نصب ساده، انعطاف پذیری و ایمن بودن، به علاوه پشتیبانی از IPv6 ، Open VPN از دیگر قابلیت های این تلفن تحت شبکه می باشد. T21P E2 بسیار مقرون به صرفه و قدرتمند است و بهره وری را در هر دو محیط کوچک و بزرگ به حداکثر می رساند. این تلفن دارای قابلیت برقراری کنفراس سه طرفه است. روی این دستگاه تلفن چراغ BLF وجود دارد. اگر BLF شروع به چشمک زدن قرمز کند، معمولاً به این معنی است که کسی در حال تماس است. اگر کلید BLF قرمز باشد، به این معنی است که مالک آن برنامه، در حال تماس است یا در دسترس نیست.

شرکت ایده آل گستربه عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی در ایران، ارائه دهنده محصولات یالینک می باشد.

در این مرکز، تخصصی ترین نوع تعمیرات دستگاه های الکترونیکی اعم از تلفن، فکس، ویدئو پروژکتور، دوربین مداربسته، دستگاه سانترال انجام می شود. همچنین راهکارهای تخصصی توسط مشاوران فنی ایده آل گستر به مشتریان گرامی ارائه می شود.

جهت مشاهده خدمات شرکت ایده آل گستر به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02181010 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی