ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ساعت هوشمند، تکنولوژی جذاب در خودروی ام وی ام ایکس 55

اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود یعنی خودرو ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود وارد بازار نموده و فروش آن را آغاز کرده است. براساس آنچه که در تبلیغات این خودرو ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود یعنی خودرو ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود وارد بازار نموده و فروش آن را آغاز کرده است. براساس آنچه که در تبلیغات این خودرو دیده می شود، ام وی ام ایکس 55 دارای آپشن بسیار مدرن و خاصی است که حتی در خودروهای بسیار لوکس بازار ایران نیز وجود ندارد و همین امر سبب جلب نظر بسیاری از متقاضیان خرید خودرو گردیده است.

جا دارد تا در اینجا به نحوه عملکرد این آپشن که یک ساعت خاص است توجه ویژه داشته باشیم. با در دست داشتن این ساعت و یا در صورت دلخواه بستن آن میتوان ادوات کنترلی خودرو را در دست گرفت که از این جمله میتوان به استارت زدن خودرو از روی ساعت، روشن نمودن خودرو، باز نمودن درب صندوق عقب، بالا و پایین نمودن شیشه ها از راه دور، مشاهده تماس های ورودی و پیام ها، چک و کنترل کردن سوابق پزشکی و سلامتی، نظارت بر ضربان قلب و.... اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 55

اضافه شدن این آپشن خود نشان دهنده آن است که با یک کراس اوور مدرن و امروزی روبرو هستیم که با طراحی مدرن و امکانات و تکنولوژی های به روز و ارزشمند خود می تواند مورد توجه قرار گیرد. مدیران خودرو با عرضه خودروی ایکس 55 به خوبی نشان داد که استراتژی این شرکت عرضه خودروهایی با تکنولوژی و امکانات بالا و ارزشمند است تا به این واسطه بسیاری از خودروهای خارجی موجود در بازار را به چالش بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی