ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رتبه اول شرکت مدیران خودرو در رضایت مندی مشتریان در خدمات فروش

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

مدیران خودرو موفق  به کسب رتبه نخست رضایت مندی مشتریان در حوزه فروش گردید، این ارزیابی در میان 8 شرکت فعال (تولید کننده- وارد کننده) در صنعت خودروسازی کشور صورت گرفت که شرکت مدیران خودرو توانست بالاترین امتیاز را کسب نماید .

شایان ذکر است که شرکت مدیران خودرو در ارزیابی همین سازمان در 3 ماهه سوم و چهارم سال 97 نیز موفق به اخذ رتبه نخست در امر رضایت مندی حوزه فروش گردید .و برای سومین بار نیز این موفقیت اخذ گردیده است.

مدیران خودرو

شرکت مدیران‌خودرو در مجموع 705 امتیاز کسب نمود که نمره میانگین صنعت 546 است.

در ارزیابی رضایت مندی مشتریان چه موارد در نظر گرفته می‌شود؟

موارد ارزیابی شامل: نظام اطلاع رسانی و پاسخ گویی، توجه به خواسته های مشتری، هزینه و زمان صرف شده، تحویل خودرو است که از جمله شاخصه های اصلی برای مشتریان می‌باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی