ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید پرفکت مانی
رپورتاژ آگهی

خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سرویس پرداخت شناخته شده است که پرداخت های با قابلیت سریع، آسان و ناشناس را در بستر اینترنت ارائه می کند. خرید پرفکت مانی در ایران پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پرفکت مانی یک سرویس پرداخت شناخته شده است که پرداخت های با قابلیت سریع، آسان و ناشناس را در بستر اینترنت ارائه می کند.

خرید پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که ویژگی های شگفت انگیز را برای همه کاربران و صاحبان مشاغل آنلاین ارائه نموده است. پرفکت مانی به همه کاربران خود امکان پرداخت سریع، آسان و ایمن را جهت انتقال پول بدون دردسر در بستر اینترنت فراهم آورده است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت کاملا محبوب بین صاحبان مشاغل آنلاین می باشد. اگر نمی خواهید از طریق کارت های اعتباری نقل و انتقال پولی خود را انجام دهید، انتقال پول از طریق خرید پرفکت مانی یک گزینه ایده آل برای شما می باشد.

خرید پرفکت مانی

در حال حاضر بیش از 200 صرافی معتبر بین المللی با پرفکت مانی همکاری می کنند و در بیش از 100 کشور از جمله در کشورمان ایران نیز پذیرفته شده است. همچنین سیستم پرداخت پرفکت مانی بازاریابی ارجاعی را نیز ارائه می دهد. با توجه به تحریم های اعمال شده برای نقل و انتقالات مالی بین المللی برای شهروندان ایرانی، استفاده از سیستم پرفکت مانی گزینه مناسبی برای ایرانیان می باشد. چرا که بدون هیچگونه محدودیتی به کاربران ایرانی کلیه خدمات از قبیل خرید پرفکت مانی یا خرید های آنلاین خود را ارائه می دهد.

از طریق سیستم پرداخت پرفکت مانی کاربران میتوانند از امکانات زیر بهره مند شوند:

  • انتقال پول بین سایر کاربران در سیستم پرفکت مانی
  • امکان دریافت پول برای صاحبان شرکت ها و کسب و کارها در بستر اینترنت
  • امکان پرداخت پول بصورت سریع و ناشناس در بستر اینترنت
  • قابلیت پس انداز پول با حداکثر ایمنی در بستر اینترنت و دریافت سود ماهیانه
  • ارائه درگاه پرداخت برای فروشگاه های اینترنتی

با خرید پرفکت مانی صاحب چند کیف پول ارزی می شوید؟

هر حساب کاربری در پرفکت مانی به حسابهای ارزی مختلفی تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

  • حساب کاربری دلاری (بر مبنای دلار آمریکا)
  • حساب کاربری یورویی (بر مبنای واحد یورو اتحادیه اروپا)
  • کیف پول طلا ( بر مبنای اونس)

 

با خرید پرفکت مانی به راحتی می توانید به هر یک از رمز ارزها یا سایر ارزهای دیجیتال همانند Payeer ، AdvCash ، Litecoin ، Tether ، Bitcoin آن را تبدیل نمایید.

خرید وب مانی

خرید وب مانی

وبمانی نیز همانند پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین می باشد که متعلق به «شرکت انتقال پول وب مانی» بوده که دفتر مرکزی آن در کشور روسیه شهر مسکو مستقر می باشد. وب مانی نیز گزینه مناسبی برای شهروندان کشورمان می باشد چرا که بر خلاف سایر روش های پرداخت همانند پی پال، مستر کارت یا ویزا کارت از محدودیت های ارائه خدمات به شهروندان ایرانی پیروی نمیکند. باتوجه به امنیت بسیار بالا و کارمزد پایین روش انتقال پول از طریق وب مانی بسیاری از کاربران آن را برای پرداخت های آنلاین خود انتخاب نموده اند. با خرید وب مانی امکان رزرو آنلاین هتل، پرواز، پرداخت هزینه هاستینگ، نقد سازی درآمد برنامه نویسان در سایت های فریلنسر به راحتی فراهم می باشد. جهت خرید وبمانی ارزان سایت دیجی دلار بعنوان صرافی رسمی وب مانی در ایران اطمینان بخشی لازم را جهت خرید آسان و ارزان فراهم آورده است.

کاربردهای خرید وب مانی

  • امکان خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر
  • امکان شارژ حساب های بروکری فارکس
  • امکان خرید گیف کارت های آیتونز، گوگل پلی و ...
  • پرداخت هزینه هاستینگ
  • تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال و رمز ارز

تبادل و تجارت با خرید پرفکت مانی در فضای آنلاین

اگر قصد خرید پرفکت مانی یا فروش سایر ارزهای دیجیتال را بصورت راحت و سریع دارید، سایت دیجی دلار بهترین گزینه برای شما می باشد. سایت دیجی دلار یک بستر ایمن برای معاملات آنلاین جهت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، وب مانی و ... می باشد. دیجی دلار به واسطه سابقه 7 ساله در بازار ارزهای دیجیتال و مشتری مداری گزینه مناسبی برای فعالین این حوزه می باشد. همچنین برنامه نویسان و ایرانیانی که درآمدهای ارزی دارند می توانند بصورت آنی از طریق سایت دیجی دلار اقدام به نقد سازی درآمد های خود اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی